Samples

Ensemble

Ouwe rot
Er is hier ooit een link geplaatst met heel veel oude soul/disco etc. samples.

Ik dacht in eerste instantie dat deze door Arv waren geplaatst maar dat bleek niet zo te zijn.

Ik ben de meeste van deze samples door een crash van mijn HD verloren. Enkele waarvan ik een screenshot heb gemaakt als bijlage zijn bewaard gebleven en ik vroeg me af of iemand deze herkend en aan kan geven van welke site ik dit heb gedownload?

De url is destijds nl. hier op het SF geplaatst.

Dank.

Semble

weet je nog de bestandsnaam van die samples?? tis namelijk moeilijk af te lezen uit dat wazige plaatje.

ga eens naar altavista.com daar zit ook een geluidsbestanden zoek machine, tik daar eens wat namen in. als je het van een website hebt is de kans groot dat je het op deze manier vind. maarre, je moet wel de naam van je sampletje op de comma nauwkeurig weten... nou, iig veel suc6, laat ffe horen of het gelukt is.

E-J

Origineel geplaatst door E-J
weet je nog de bestandsnaam van die samples?? tis namelijk moeilijk af te lezen uit dat wazige plaatje.

Ehm, het is een schaalbare PDF he? Ik kan die bestandsnamen echt prima lezen namelijk.

euhhhhh...

k zat drnet ook nog met mn ogen half dicht :Z

maarre, had je verder wat aan mn tip????

ben ook altijd wel geintreseerd in sampletjes. k hoop voor je dat het er nog is.

veel suc6 iig

E-J

mn tip was eigenlijk totaal niet bruikbaar als ik die titels zo lees...

je kan altijd de hele nummers ergens vandaan halen en dan samplen. itunes musicstore bijv. maar dat is wel weer heeeeeeeeeeeeeel veel werk voor een paar sampletjes die je (waarschijnlijk) ook kant en klaar op het net kan vinden. hopen dat er iemand reageert die weet waar ze vandaan komen.

lijken me wel toffe samples als ik die namen zo lees...

Back