Electro; over underground gesproken?

zekers !

jammer alleen dat viewlex er mee stopt

zijn zij ook niet Macho Cat Garage ?
(vind ik echt een vette plaat)

maar ja ik zal ook wel de electroclash achterna hobbelen.

ze hebben dj hell iig de oorlog verklaart
zit net nog een set van hem te luisteren ern dies erg vetjes

met 1 of andere Lil Louis blackout clone

feels good !

Ik volg dit soort zaken niet..

Ik volg dit soort zaken niet..

.. maar mensen die lopen te lullen (no offense) over dat de underground niet meer is wat het geweest is... die vergeten een paar dingen.

Deze gekke grote bol waar we met z'n allen op vastzitten.. die draait gewoon door. Op naar iets nieuws.. iets anders..

Get busy living.. or get busy dying !

on a night train.mp3

is geniaal !

vooral het begin !

ik weet nog wel dat IF

The greatest hit van Annie draaien (van de op 26 jarige leeftijd overleden producer Erot ; een oude cover van het eerste nummer van Madonna)

*zucht*

Re: Ik volg dit soort zaken niet..

Re: Ik volg dit soort zaken niet..

Origineel geplaatst door CraZ
.. maar mensen die lopen te lullen (no offense) over dat de underground niet meer is wat het geweest is... die vergeten een paar dingen.

Deze gekke grote bol waar we met z'n allen op vastzitten.. die draait gewoon door. Op naar iets nieuws.. iets anders..

Get busy living.. or get busy dying !
Helemaal mee eens CraZ !!!!!!

Re: Re: Ik volg dit soort zaken niet..

Re: Re: Ik volg dit soort zaken niet..

Origineel geplaatst door dextah

Helemaal mee eens CraZ !!!!!!

maar of het te maken heeft met waar dit topic overgaat is een 2de

op naar skihut 30003

Sorry, maare wat heeft dit met Synth>Overige vragen te maken?

Lijkt me eerder (super) slap geouwehoeah
Dan nog..........

dit gaat over de invasie van electroclash als ik me niet vergis.
relevant onderwerp voor mensen die serieus met electro bezig zijn lijkt mij.
kan iemand uitleggen waar die term "electrolash" vandaan komt
en hoe de vork in de steel zit op dat gebied?

electrolash... daar snap ik ook geen reet van. Wordt echt geen hype, geloof me. Mensen willen 4x4, daar kan je op dansen. Daarom is d&b ook niet zo heel erg populair, omdat je er niet lekker op kan dansen 5 uur lang..

Origineel geplaatst door fuse
Sorry, maare wat heeft dit met Synth>Overige vragen te maken?

Lijkt me eerder (super) slap geouwehoeah
Dan nog..........
als je weet wat IF al jaren thuis heeft staan en kijkt naar wat sommige mensen hier hebben dan kan ik het wel de overeenkomst vertellen en wie er een beetje gepioniert heeft op italo en electro gebied de laatste paar jaren.

het gaat over het feit dat er jongetjes van 17 die niets weten van de geschiedenis van electro zich marketen als "de" echt electro boys in NL

dan sla je dus de plank wel een beetje mis en heb je dus niet opgelet.

Ook hoe dj hell bezig is om electro uit te melken volgens hun. (daar hou ik me verre van)

laten we het er ophouden dat ik het prima snap
want IF heeft haast tot geen aandacht gehad in nl en nu komen er een stel broekies en vervolgens heeft de media er wel aandacht voor omdat het nu een hype is.

IF draait al jaren haast niet in NL
bijna alleen maar in het buitenland

Origineel geplaatst door Arveyman
electrolash... daar snap ik ook geen reet van. Wordt echt geen hype, geloof me. Mensen willen 4x4, daar kan je op dansen. Daarom is d&b ook niet zo heel erg populair, omdat je er niet lekker op kan dansen 5 uur lang..

zoals je zegt begrijp je er geen reet van
maar in de top 40 zijn er al genoeg voorbeelden waarbij electro word op gepikt als mainstream.

Wanneer is het volgende ID&T Electroclash feestje in de ArenA?

oh dat gaat zeker komen! dat was al duidelijk toen tiesto die sunglasses at night plaat ineens ging pluggen..... dat sloeg wel aan bij de ex-gabbertjes.....

electroclash is volgens mij de hippe naam voor een soort combi van electro en jaren 80 wave .....beetje zoals de platen van Hell's gigolo records....overigens hebben onze vrienden van legowelt een deal met gigolo records gemaakt, maar tegelijkertijd lopen ze Hell af te zeiken in de media ;) wel geinig...misshcien hebben ze wel een PR cursus van Helmut gekregen haha...

en tja, bij elke nieuwe hype heb je bandwagonjumpers die er eigenlijk nix van af weten maar gewoon hard schreeuwen en veel geld willen verdienen.....nothing new.....laat ze maar lekker

Ben zelf ook grote bewonderaar van het brede scala van eletronische muziekjes al zolang dat ik weet dat het bestaat.
Maar dat gepiemelzwaai over wie nou 'echt' is en wie niet zal me echt aan me tokus roesten. Of het nou een puisterige puber is of een bejaarde harrie. So what!

Maar als er echt een behoefte staat om over muziekgenres enzo te ouwehoeren is het dan niet beter dat er naast de DSF een DMF opgezet word of zo? (Dutch music forum) Waar je dat soort dingen kunt ventileren. ID?

hehehehehehe hoeft niet hoor fuseje !

ik denk dat we er wel zijn.

negatieve publiciteit is de beste pr machienuh die er bestaat ;)

Origineel geplaatst door MadR
zoals je zegt begrijp je er geen reet van

Ow sorry hoor, alwetende MadR.. :(

Wat zitten we eigenlijk te zeiken, eindelijk van die tering trance af..

Origineel geplaatst door Arveyman

Ow sorry hoor, alwetende MadR.. :(

Wat zitten we eigenlijk te zeiken, eindelijk van die tering trance af..

eh ja solly hoor :)
ik geloof je gewoon niet :P

en voor de rest ben ik ook maar een mannetje hoor
:D of te wel niet al te serieus nemen zo nu en dan :)

maar zekers eindelijk van die trance af :D

Back