• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

korg wavestation ex te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of hij er spijt van krijgt of niet is onderdeel van de wegen die hij bewandeld. Om te weten hoe leeg het gevoel zal zijn zonder de Wavestation moet hij het eerst verkopen. Misschien heeft tewater straks zoiets als: "Hee, dat voelt best goed zonder de Wavestation"... Pakt het anders uit dan is het effe KaUuThee met peren maar goed, fouten maken is de enige juiste leermethode :)

Ik heb sinds een paar maanden ook een Wavestation EX. Hij koste mij 400 euro. Mankement was (en is) dat het achtergrond licht van het display het niet meer doet. Ik moet er een lampje boven zetten om het display goed te lezen. Daarnaast is een bekend probleem van de WS'en dat de toetsen op den duur gaan 'plakken'. Bij mij zitten er ook een paar van die toetsen op die, als je ze indrukt, het even duurt voordat die weer boven zijn waardoor het kan zin dat tonen te lang doorklinken. Het toestenbord vind ik uberhaupt niet zo prettig spelen. Als ik toen wist wat ik nu weet zou ik gaan voor een Wavestation AD. Dit is de module. Ik heb overigens geen spijt van de aanschaf wat ik vind het een hele mooie machine. Wat ik wel lastig vind is dat een patch bij meerdere performances kan horen dus als je een patch verander kan het zijn dat je gelijk ook andere geluiden verander. Ik gebruik SoundDiver om hem te editen anders is er geen doorkomen aan (of je moet tijd genoeg hebben).

Origineel geplaatst door EDP
na het lezen van deze tread dwil iojk ook een wavestation! :)

Kan ik me indenken een van de mooiste synth's die ik heb (al 12 jaar lang trouwens) mischien wel de beste synth met gesamplede waveforms, je raakt er nooit mee uitgeprogrameerd, probeer wel de EX tekrijgen daar zitten een aantal hele mooie samples is

Wat de EX o.a. meer heeft:

- 8 new effects (pitch shift-delay, stereo compressor-limiter/gate, small vocoder1/2/3/4, stereo vocoder delay1/2)
- overdrive and distortion effect offer a modulatable output
level.
- The Performance Select Map may now be sent as a SysEx Dump.
- The local keyboard may now be transposed.
- Multiset channels now send ad receive the MIDI Volume controller.
- Key and velocity zones information may now be entered via MIDI.
-118 new waves
-Drumkit map

Origineel geplaatst door Daftmax
Wat de EX o.a. meer heeft:

- 8 new effects (pitch shift-delay, stereo compressor-limiter/gate, small vocoder1/2/3/4, stereo vocoder delay1/2)
- overdrive and distortion effect offer a modulatable output
level.
- The Performance Select Map may now be sent as a SysEx Dump.
- The local keyboard may now be transposed.
- Multiset channels now send ad receive the MIDI Volume controller.
- Key and velocity zones information may now be entered via MIDI.
-118 new waves
-Drumkit map

maar is daar geen rack versie van dan.?

ja dat is de Wavestation A/D die heft ook nog extra ingangen.

Wil je sounds editen zelf koop dan geen Wavrestaion SR dat is bijna niet tedoen met die klaine knopjes en dat kleine Display.
Dan moet je al een software editor hebben

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back