Schitterende Jupiter 8

Origineel geplaatst door Bass
er zal vast wel een sneuaard zijn die 1500 euro uit zn portemonnee gaat trekken hiervoor :dubbel:
8D 2700.01 euries wel een beeeeetje veel voor zo;n ding dacht altijd dat zon ding max 1800,00 waard was maar ik heb me vergist zie ik nu :stupid

Origineel geplaatst door dr.DRé
8D 2700.01 euries wel een beeeeetje veel voor zo;n ding dacht altijd dat zon ding max 1800,00 waard was maar ik heb me vergist zie ik nu :stupid

Enkele jaren geleden wel; vorig jaar gingen ze gewoonlijk voor om en bij de EUR 2000-2200; het afgelopen jaar was dat al EUR 2200-2500. Blijkbaar zet de stijgende trend zich voort gezien hier al EUR 2700 gegeven wordt...

Sorry hebben jullie die foto's goed bekeken???? overal roestplekjes deukjes, krassen en bladders...... volgens mij heeft hij een iets te goede kamera gebruikt....:engel:

Wat zal ik toch altijd geirriteerd blijven over het feit dat ik ooit net te laat reageerde op een Jupiter 8 met midi, goede staat, op interface.nl. Voor maar 1200 euro.....Dat is een redelijke en goede prijs!..

Origineel geplaatst door pal
Sorry hebben jullie die foto's goed bekeken???? overal roestplekjes deukjes, krassen en bladders...... volgens mij heeft hij een iets te goede kamera gebruikt....:engel:

Wat betreft die krasjes en deuken, ik denk dat de J8 vaak is meegenomen naar live gigs. Gezien de persoon die het verkoopt (bandleden van Dr. Fish and the Silverfish)...

Origineel geplaatst door gremlin23
Wat zal ik toch altijd geirriteerd blijven over het feit dat ik ooit net te laat reageerde op een Jupiter 8 met midi, goede staat, op interface.nl. Voor maar 1200 euro.....Dat is een redelijke en goede prijs!..

Maar voor 1200 zou ik deze ook kopen hoor...ook al is ie niet perfect...

Origineel geplaatst door gremlin23

Ach dat gebeurd iedereen wel eens, volgende keer beter :)

Ik vernam dat enkele weken terug in België een JP8 voor 100 Euro van eigenaar verwisselde. Stond ergens onder de rubriek keyboards, en leek verdacht veel op de ebay-jp8 (zelfs het statief) welke 2 weken later voor 2700 Euro van eigenaar verwisselde...

:maffia:

Origineel geplaatst door wouw
Ik vernam dat enkele weken terug in België een JP8 voor 100 Euro van eigenaar verwisselde. Stond ergens onder de rubriek keyboards, en leek verdacht veel op de ebay-jp8 (zelfs het statief) welke 2 weken later voor 2700 Euro van eigenaar verwisselde...

:maffia:

:D

Back