Welke cd's moet iedere muziekliefhebber hebben?

kefkekeyser

Ouwe rot
Gewoon even voor de leut... Welke cd's mogen er zeker niet ontbreken in de collectie van een muziek liefhebber en waarom (is wel héél subjectief, maar mss leer ik zo enkele vergeten parels kennen...)?

Mijn lijstje:

Rock: Smashing Pumpkings - Mellon Collin... : doe het ze maar na, een dubbel cd maken waarop er slechts enkele shit nummers staan.

Techno: Leftfield - Leftism: vond dat toen een baanbrekende, vernieuwende cd, en luister er nu nog regelmatig naar.

Live CD: Neil Young - Weld: de ultieme live cd. Ieder rock optreden zou zo moeten klinken op een live cd.

buiten die van mij :D

beslist 'The Dark side of the moon' van Pink Floyd. Die plaat is inmiddels al zo oud als de straat maar heeft nog niets aan kracht ingeboet.

Origineel geplaatst door hermax
buiten die van mij :D

beslist 'The Dark side of the moon' van Pink Floyd. Die plaat is inmiddels al zo oud als de straat maar heeft nog niets aan kracht ingeboet.

en Wish You Were Here
die moet dan ook

Voor mij dan ook Homework van Daft Punk ook al zijn er hier die dat zullen tegenspreken.

En doe er maar eentje van Massive Attack bij

Re: Re: Welke cd's moet iedere muziekliefhebber hebben?

Re: Re: Welke cd's moet iedere muziekliefhebber hebben?

Origineel geplaatst door 6 trak
van die blanco nutuulk...

jezus, kan niemand hier serieus zijn ofzo:(

of de nieuwe single van flair, toch ook zeker niet de minste.
voor de mensen die flair niet kennen, is hier een filmpje te zien van een live-performance.
het publiek gaat compleet uit z'n dak, let vooral op de meneer links onder in beeld (geniet met volle teugen!)

Attachments

• flair2005.jpg
    flair2005.jpg
    55 KB · Bekeken: 92
Re: Re: Re: Welke cd's moet iedere muziekliefhebber hebben?

Origineel geplaatst door krachtwerk

Transatlantic is serieus geniaal. Is met de zanger/toetsenist van Spock's Beard, drummer van Dream Theater, gitarist van the Flower Kings en de bassist van Marillion. Op de live dvd doet er ook nog een van Pain of Salvation mee met ze!

op die post van Smackos na is iedereen serieus lijkt me (ik igg wel)...

of de nieuwe single van flair, toch ook zeker niet de minste.
voor de mensen die flair niet kennen, is hier een filmpje te zien van een live-performance.
het publiek gaat compleet uit z'n dak, let vooral op de meneer links onder in beeld (geniet met volle teugen!)

Haha! Die panfluit is ook compleet klote.. :D Vooral aan het einde.. :halleluja

Hier is maar een antwoord mogelijk: Kind of Blue, van Miles Davis! Het beste album aller tijden, in alle genres!

en daar is niks subjectiefs aan

The Who - Live at Leeds mischien niet de beste maar wel leuk

Back