> Tv Score! <

Wat ik niet snap, is dat die hoofdinspecteur van Miami Vice ook een hoge piet is in een ver ruimteschip... is dat geen rare zaak? of ..=(

De inspector is niet iets wat ik zo 1,2,3 met tv associeer. Dessalniettemin een zeker geweldige track ! Geweldige string sounds ! Komen die uit software of hardware?
Goede combinatie van klassiek meets world meets 80ies pop.

Oenga Vice klinkt erg lekker weer :) Krijg gelijk jan hammer ideeen al roept iets in me achterhoofd The Matrix...

Jammer dat ik momenteel zonder recording setup zit...Zodra ik weer in de gelegenheid word gesteld ga ik ook eens wat maken. Heb genoeg demo's liggen die deze kant op neigen...

Origineel geplaatst door Slipperman
De inspector is niet iets wat ik zo 1,2,3 met tv associeer. Dessalniettemin een zeker geweldige track ! Geweldige string sounds ! Komen die uit software of hardware?
Goede combinatie van klassiek meets world meets 80ies pop.
Thnx! Die strings maar ook de blazers komen uit 1 plug-in die deze sounds synthetiseert, geen samples dus!
Je vind er demo's van op www.synful.com

Jammer dat ik momenteel zonder recording setup zit...Zodra ik weer in de gelegenheid word gesteld ga ik ook eens wat maken. Heb genoeg demo's liggen die deze kant op neigen...
Ik ben benieuwd! :okdan:

In het kader van 'Waarom maak je het Axel-F theme niet eens na?" heb ik het Axel-F theme maar 's effekes namaakt..
gehehe why not..

Axel-F Theme

oja.. geen lame midi files gebruikt nutuulk..gewoon hop, alles uit het mouwtje.. ;)

Ik zal binnenkort ook een nummertje in elkaar flansen, mijn studio is nu bijna helemaal op orde, dus kan ik eindelijk (!!!!!!) aan de slag aan verschillende projecten waaronder ook dit nummer, de Belgische politie-sexfilm "Ficken".

Phochos:D

En natuurlijk is de goede schrijfwijze dan "Fieken" (dat is Vlaams):D

Origineel geplaatst door phochos
Ik zal binnenkort ook een nummertje in elkaar flansen, mijn studio is nu bijna helemaal op orde, dus kan ik eindelijk (!!!!!!) aan de slag aan verschillende projecten waaronder ook dit nummer, de Belgische politie-sexfilm "Ficken".

Ik ben benieuwd! :peukie:

oengaboenga_city_at_night.jpg

Moet het perse een nummer van één minuut zijn, want ik vind het wel ultrakort om er een goed nummer van te maken.

langer of korter mag ook, als het sfeertje van een tv-score maar naar voren komt..:)

Origineel geplaatst door phochos
Moet het perse een nummer van één minuut zijn, want ik vind het wel ultrakort om er een goed nummer van te maken.

Ik heb er nog 's over nagedacht, en ik vind toch dat het in een minuut moet kunnen, dus, kom op, en doe je best! :D

Had deze nog liggen.

Was/is voor een TV-pilot over de voorbereidingen van een amateur rally-team in de aanloop voor Dakar.

Helaas op een laag pitje omdat ze in 2008 nog niet mee mogen doen. ;{

Attachments

• dakar.mp3
    372,4 KB · Bekeken: 114
Back