• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX-3P JX3P JX 3P incl. PG-200 PG200 PG 200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RetroMan

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

Ik heb te koop: Een Roland JX-3P synth, samen met een PG-200 programmer in originele etui, in prima cosmetische en technische staat en inclusief originele gebruikershandleiding.

Niet meegeleverd (maar wel gedemonstreerd, dus de set is werkend te zien!) wordt het programmerkabeltje. Ik heb 2 PG-200's en zal de set demonstreren met een goede kabel. Een programmerkabeltje is echter zo gemaakt of van eBay geplukt.

Serieuze gegadigden krijgen op aanvraag foto's toegezonden.

Het apparaat kan eventueel worden verzonden (verzendkosten koper, maar gezien afmetingen, gewicht en kwetsbaarheid lijkt het me geen goed idee) of afgehaald.

(in-)ruilen met/van: originele handleidingen van de Roland PG-200 en 300, een PG-300 draagtas, een Roland TB-303 chord wheel is bespreekbaar.

Tot gauw?

Aangezien ik mijn postings nog steeds niet mag wijzigen: De opmerking "inclusief originele handleiding" is onder voorbehoud. Geldt zeker niet voor de PG-200, voor de JX-3P moet ik even kijken of ik die wel heb:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back