• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland MKS-70 + PG-800 Programmer

Prijs
1990 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

german boy

Ouwe rot
Verkoop mijn Roland MKS-70 inclusief PG-800 programmer in de originele Roland tas.
Daarnaast wordt de originele gebruikershandleiding in het Duits meegeleverd. Sommige toetsen op de MKS-70 moeten harder of vaker ingedrukt worden. Ik heb een set nieuwe drukknoppen bij Mouser gekocht, maar heb nooit de tijd of motivatie gevonden om ze te vervangen. Meestal gebruik je toch de PG-800, maar ik wilde het niet onbenoemd laten. Verder werkt alles prima. De rackbeugels zijn ook nog inbegrepen.

Verzending is mogelijk in overleg en op kosten van de koper. Ophalen heeft echter mijn voorkeur.

Attachments

• IMG_0625.jpg
    IMG_0625.jpg
    261,1 KB · Bekeken: 371
  • IMG_0626.jpg
    IMG_0626.jpg
    247 KB · Bekeken: 325
  • IMG_0627.jpg
    IMG_0627.jpg
    198,7 KB · Bekeken: 339
Back