• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG MS2000 ruilen tegen MPC spul ? 8-outs/effecten/MFC42 of een TASCAM FW1082 ???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Harold

Stamgast
KORG MS2000 ruilen tegen MPC spul ? 8-outs/effecten/MFC42 of een TASCAM FW1082 ???

Hee gasten .....Ik wil m'n Korg MS2000 ruilen voor iets waar ik meer mee doe.

Ik heb het nu een tijdje geprobeerd, maar ben dus echt geen Synth man.
Laat mij maar lekker alles samplen......

Hij is in perfecte staat ! Incl. Handleiding en originele voeding.

Wenslijstje:

- Akai MFC 42 filterbank.
- 8-Outs board voor de MPC2000XL
- Effecten board voor de MPC2000XL
- Tascam FW1082
- Behringer B1 condensator mic.
- Evt. een MPC1000
- Microkorg ??? Heb ik ém dus toch nog en neemt íe meteen minder ruimte in beslag........Mocht ik me dan toch nog
eens aan een Synth wagen.

Deze dingen kunnen al dan niet met bijbetaling van mijn kant of de jouwe in een deal betrokken worden.

Laat maar horen wie er wat voor me heeft.

Gr. Harold

Al diverse aanbiedingen gehad.......Moet alleen nog een beslissing nemen.

De MS2000 is nog steeds gewild heb ik al weer gemerkt.....(je zou haast gaan twijfelen)

Yo Rocksteady !!! ik heb gereageerd op jouw aanbod....Laat even horen dan ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back