rackoren E-mu Xtreme Lead?

Status
Please reply by conversation.

ditmer

Ouwe rot
Ik heb een Xtreme Lead gekocht (inclusief rackoren en handleiding) via de Marktplaats.
Alleen toen ik hem thuis kreeg, ontbraken de rackoren. Meteen gemailed en de verkoper zou de rackoren nasturen.
Dat is inmiddels na 4 weken (en vele emailjes) nog steeds niet gebeurd.
Ik heb inmiddels de hoop opgegeven......

Is er iemand die nog van die rackoren heeft liggen en ze niet gebruikt?
Ik wil ze dan dolgraag kopen, want ik wil de Xtreme Lead in mijn rack hangen.

Amarins

Attachments

• xtreme lead synthforum.jpg
    xtreme lead synthforum.jpg
    30,3 KB · Bekeken: 68
Als jij hebt afgesproken met de verkoper dat er rackoren
bij de verkoop zitten, dan zou ik toch nog eens aankaarten.

De verkoper is in gebreke.
Als de verkoper alleen rackoren verstuurd, ga je er toch
ook achteraan?

Ik heb diverse mailtjes gestuurd en de eerste beantwoordde hij nog met de mededeling dat ie ze zou opsturen, maar de laatste tijd is het akelig stil en antwoord ie dus niet meer op de mail.
Ik heb zijn adres wel, maar om nou voor 2 rackoren helemaal naar Rijnsburg te reizen (ik woon bij Arnhem).......
Ik kan dan goedkoper twee rackoren bij kopen, maar dan moet er wel iemand zijn die ze heeft en wil verkopen.

Dit zou voor mij dus echt een principekwestie zijn he.

Zonder originele rackoren kun jij 'm ook weer moeilijker verkopen, dus je hebt zowieso een kat in de zak gekocht. (daarom denk ik ook dat niemand z'n oortjes los verkoopt)

Dus: aanpakken die gast. afspraak is afspraak toch?

Origineel geplaatst door amarins
Ik heb diverse mailtjes gestuurd en de eerste beantwoordde hij nog met de mededeling dat ie ze zou opsturen, maar de laatste tijd is het akelig stil en antwoord ie dus niet meer op de mail.
Ik heb zijn adres wel, maar om nou voor 2 rackoren helemaal naar Rijnsburg te reizen (ik woon bij Arnhem).......
Ik kan dan goedkoper twee rackoren bij kopen, maar dan moet er wel iemand zijn die ze heeft en wil verkopen.
heeft het ook een naam en nickname?
dan heeft de rest van de wereld er ook wat aan

Eindelijk, eindelijk, eindelijk .......
Na tig emailtjes en een brief kwamen vandaag per post de rackoren :)
Alleen de drie (!) schroefjes die erbij zaten pasten niet in de Xtreme Lead :(
Maar daar vind ik vast nog wel wat op.
Het belangrijkste heb ik: na bijna 2 maanden kan ik de module in mijn rack hangen. Hiep hiep hoera!

Deze mag dus op :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back