Zoek synthrumours of andere gear rumours

fuse

Gepokt en gemazeld
Zijn er nog sappige verhalen over nieuwe synths die in de pijplijn zitten?

Japanse sites met prototypes of andere wazige info is ook welkom.

Of een dealer is 'per ongeluk' een tipje van de slui(t)er laat vallen.

Tsja, ben heftig geinteresseerd in die opvolgers van Yamaha.
Zal wel nog een poosje duren voordat ze uit komen.

Origineel geplaatst door fuse
Tsja, ben heftig geinteresseerd in die opvolgers van Yamaha.
Zal wel nog een poosje duren voordat ze uit komen.

Dat hoop ik wel ja, ik heb net mijn 03D gekocht en ik zit er niet zo op te wachten dat dat ding opeens veel minder waard wordt...

Re: Zoek synthrumours of andere gear rumours

Origineel geplaatst door fuse
Zijn er nog sappige verhalen over nieuwe synths die in de pijplijn zitten?

hoezo? Heb je een sappige portemonee op het moment? ;)

Ook al had fuse een sappig porto, dan moet ie nog wachten todat de synths die in de pieplijn zitten eraan komen.........

samson komt met een serie lowend buizen apparaatjes..compressors etc... zag ooit wat fotos in een SOS staan.....

OS4 voor de nord modular reeks komt eraan....met hoogstwaarschijnlijk nieuwe filters en midi out...

Olaf

fuse, je kan ook een gerucht de wereld insturen.
Na alle soorten synth's en gear toestanden die de laatste jaren op ons afkwamen en ons terug deden denken aan vroeger (mc303 - mc505 - ms2000 enz enz...) , gaan de grote merken terug oude (nieuwe) modulare systemen uitbrengen.Terug een vituele system 100 van Roland enz .......
Dat zou pas prettig worden.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Heb je die 03D nieuw gekocht ?

Dan hoop ik maar dat je ook de Tascam DM 24 bekeken hebt.

groeten

basicsys

Hee ik ben wel gek maar niet gestoord he... ;) Dat beestje heb ik dus tweedehands gekocht, voor een bedrag wat ik er voor over had. En dat komt dicht in de buurt van de helft van de nieuwprijs bij Thomann, maar bij Thomann krijg je hem zonder flightcase...

[/pats mode]

Heeft toch niets met geld te maken?

Is gewoon leuk lekker babblen over nieuwe gear toch?

focusrite komt met een uitgebreide Voicemaster, de VoiceMaster Pro....

577.jpg

meer info:

http://www1.keyboards.de/news/02/08/30/577.html

Psssst, niet doorvertellen maaruh...volgens mij komt roland met een remake van de 303 en de 909 met volledige midi-implementatie, firewire, embedded linux OS, PC-editor software en compleet gemodelleerde lettertjes op de kastjes zodat het woordje "cutoff" ook op de nieuwe 303's helemaal weggeveegd is na een paar jaar...

Maar ik kan het ook mishebben, mijn Japans is niet meer wat het geweest is...

de MC-707 en de MC-727

De tr-909 productie wordt stopgezet wegens tegenvallende verkoopscijfers. Insiders beweren dat de simulatie van drums als begeleiding verre van realistisch is.

Nog een gerucht: Er komt een stukje software aan dat een volledige emulatie geeft van je beeldscherm. Het schijnt per pixel gemodelleerd te zijn. Dit zal een harde klap zijn voor de nog steeds dure CRT en TFT monitoren.

;)

en een virtueel analoge versie van de Nordlead!

Back