• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te ruil : Machinedrum voor TR 909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik wil dat ook wel weten, was jij niet een van de grote fans van de machinedrum?

ik heb zo'n gevoel dat het geen 'echte' technobak is.. de 909 blijft daarin oppermachtig..

maar ook ik ben benieuwd.. :)

Tja, en mocht je hem niet ruilen, vertel je natuurlijk wat je ervoor wil hebben. Afgelopen zaterdag even bij Feedback mee gestoeid en het leek me best een cool ding. Een 909 zal ook heus wel leuk zijn, maar ik kijk liever vooruit :)

sjees gaan we naar de bekende weg vragen ?

maar nick nova
ruil die bak nou gewoon ;)

iedereen weer blij :)

Ik wil gewoon een lekkere simpele technobak. Ik heb nog nooit een 909 gehad en ik zou het mezelf niet vergeven als ik me later zou afvragen of dat ding nou het verschil had gemaakt of niet....(is dit nog te volgen ?)

Ruilen voor een 808 met wat erbij (cash of gear) sluit ik trouwens ook niet uit, ik hoor het wel.

groeten

basicsys

Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik wil gewoon een lekkere simpele technobak. Ik heb nog nooit een 909 gehad en ik zou het mezelf niet vergeven als ik me later zou afvragen of dat ding nou het verschil had gemaakt of niet....(is dit nog te volgen ?)

Ruilen voor een 808 met wat erbij (cash of gear) sluit ik trouwens ook niet uit, ik hoor het wel.

groeten

basicsys

Ik vond die machinedrum wel heel erg vet. Als ik mijn 808 ter beschikking stel hoeveel bijbetaling wil je dan?

zelf moet ik ook zeggen....909 over MD!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back