Gezocht: S6000, MS20, Trinity of Indigo I

Status
Please reply by conversation.

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Hallo samen.

Ik ben op zoek naar 1 van de volgende toestellen:

Korg Trinity V3
Access Virus Indigo I
Korg MS20
Akai S6000 met USB & een SCSI disk

Ik wil voor 1 van deze toestellen maximum het bedrag van 700€ betalen. Weet u iemand of heeft u zelf 1 van deze units, contacteer me via PB of mail naar mo_waxx@hotmail.com

Dank u! :)

dus maar eh om maar geen nieuwe thread aan te maken post ik hier wat...
eh... toestel is in zeer goede staat, geen krasje geen kraakje.. hij is zeer net... MAAR de hoofdtelefoonuitgang ruist verschrikkelijk!! Is dit normaal? Ik heb de gewone main out nog niet gechecked

Oh en.... wat een mooi Rhodes klanken heeft die Virus zeg! 8o

Geen reden om te schelden! :(

Die S5000 die ik op de link heb staan is niet van mij maar van een vriend die zijn studio opfdoekt. De eerste prijs was wat hij oorspronkelijk vroeg. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat dat veel te hoog was vandaar de 500 euro die hij nu vraagt...

Zo zie je maar dat je best beleefd kan blijven en dat bepaalde zaken nu eenmaal een oorzaak kunnen hebben.

Met vriendelijke groeten.
Lawrence
:doei:

Nou zeggen dat ik em in m'n reet mag stoppen is niet bepaald de meest beschaafde manier... :stupid

Anyway, je mag altijd een tegenbod doen. :halleluja

Ikzelf heb een S6000 en ik kan je alvast vertellen dat je het voor de effecten alvast niet moet doen. Ook het display haal ik er niet eens af ...

Vriendelijke Groeten.
Lawrence

nah.. ik heb al een S5000 gehad... voor 400€ :) ... na twee maand was die alweer de deur uit .... maar zoals boven vermeld.... Deze thread mag de dieperik in ... ik heb al iets gekocht en ik ben niet bepaald rijk =(

Moet je bank overvallan :okdan:

Of hitjes scoren :mega:

Greets.

Status
Please reply by conversation.
Back