[Halve Track] Stevige Acid Hardstyle met een vleugje techno

Resonance

Turn up the reso!
Hier een snippet van 2:10 .... ben er nog van plan 2 minuten bij te maken ongeveer ....

Maar ben alvast benieuwd wat de fans van die genre er van vinden ....
Zit trouwens een vervelend kraakje op de main beat die ik gebruik .. wat niet in de sample zelf zit ....

sample is geladen in VST battery 1.0 .... misschien maar es de laatste versie proberen anders weet ik niet waar dit vandaan komt ..... heb compressors en volume levels en equalizers gechecked etc.
Maar ik krijg t er niet uit :(

iemand nog tips ?

http://rapidshare.de/files/8287925/Zero1-Acid-Hardstyle-192bit-06.mp3.html

wat mij betreft mag je hem afmaken.....

vind het begin alleen jammer wat later ook als break terug komt. maar dat is voor ieder verschillend.

de bassdrum mag ook wat meer knallen...maar misschien lig het aan mn speakertjes.

voor de rest een puik plaatje!!!. ben benieuwd hoe hij is als ie af is..

succes..!!!!

:D

Bedankt voor het luisteren :)

bassdrum knalt opzich redelijk .... zit alleen een nasty kraakje op wat soms goed te horen is :duivels:

49 topic views en:
You have requested the file Zero1-Acid-Hardstyle-192bit-06.mp3 (3126045 Bytes). This file has been downloaded 8 times
=(
gewoon gelijk naar onder scrollen en op free clicken! Download start dan na een paar seconde :)

het vleugje techno in je track spreekt mij wel aan en mag je wat mij betreft verder uitwerken. Op sommige momenten is de oversturing een beetje too much en daardoor niet echt mooi.

Klinkt ok zou alleen even beter moeten afmixen en die kick mag ook wel iets meer knallen moet eigenlijk beter afgemixt worden..hihats mag ook iets meer hoog bij..

Wat mij vooral opvalt is dat het nummer wel heeeel erg compressed en gelimit is. Ik weet niet of je dat bewust hebt gedaan? Voor de rest spreekt het techno aspect mij ook het meest aan.
Wel afmaken ja! :)

Dat van die extreme compressing/limiting hoor ik ook, en haalt wel een hoop power uit het nummer.. Klinkt wel lekker allemaal! Vind het jammer dat je die uitgekauwde kick-samples als variatie-kicks hebt gebruikt.. Kunt ook goed horen dat dat geen bewerkingen zijn van je main-kick! Kun je niet gewoon een paar dikke effecten achter je kick hangen en daar zo af en toe een dikke zwieper aan geven? Vind ik persoonlijk lekkerder klinken...

Misschien ook de overgangen iets spannender maken? Paar lekkere fx eronder, misschien een reversed crash met een hoop delay en een extreme chorus ofzo?

Maar lekker opzetje!

Back