Ik zoek een Moog Voyager RME

Status
Please reply by conversation.
Re: Ik zoek een Moog Voyager RME

Origineel geplaatst door dvdyck1
Ik ben opzoek naar een 2de hands Moog Voyager RME .

Of de laagste prijs + adres van een nieuw toestel.

Nederland Muziek in Almere heeft er 1 staan...

m0og

m0og

I4 ook :-0

let wel even op de versie!! er is een belangrijke update uit (3) die in de nieuwe modellen zit, 7 ipv 1 geluidbank, sterk verbeterde midi en nog wat dingen. hier en daar zal in een winkel nog wel een oude op de plank staan.
sonoms.de = 1950 inclusief verzending. en dan heb je een nieuwe.

Zo belangrijk vind ik die update nou ook weer niet. Wat mij betreft gewoon een handige truc van Moog om achter met een stukje hardware uitbreiding te komen, maargoed.... Wat moet je met 7 x 128 presets??? Ik zou gewoon voor een Moog met OS2.6 gaan en dan maar zien of je die update wel zo hard nodig hebt. Ik ga hem in ieder geval extra niet aanschaffen :)

wat de geluidbanken betreft ben ik het met je eens, maar er zitten (in de keyboardversie sowieso) nogal wat hinderlijke midi bugs.

Beste,

Bedankt voor jullie antwoorden, de laagste prijs die ik heb gevonden (laatste versie) is 1799 euro.

Groeten,
dvdyck

dan zijn wij (ik in ieder geval) ook wel benieuwd waar dat is! (dat wilde je toch niet voor jezelf houden hè??!!)

Origineel geplaatst door Riekoes
Ik weet niet of de RME's nu standaard met OS 3.0 worden uitgeleverd, maar ik heb de mijne ook bij De Dijk vandaan en die had 2.6 nog. Is wel alweer paar maandjes terug....

Hij sprak over de laatste versie maar ik zal het nogmaals vragen.

Groeten en dank,
dvdyck

Origineel geplaatst door dvdyck1
Hij sprak over de laatste versie maar ik zal het nogmaals vragen.

Groeten en dank,
dvdyck

Mocht je hem bij De Dijk bestellen, blijf er dan wel achteraan zitten als het je te lang duurt. Ik heb er een paar maanden op moeten wachten, zonder dat zij een duidelijk antwoord konden geven waarom het zo lang duurde. Ik heb met hun, zoals met wel meer muziekwinkels, sterk het idee dat ze liever de hele dag in de winkel aan het pielen zijn met nieuwe spulletjes dan dat ze hun klanten willen pleasen en het idee geven dat ze er echt mee bezig zijn om het "probleem" op te lossen. Laatst werd ik ook weer gebeld met de mededeling dat de houten zijkantjes voor de RME gearriveerd waren. Toen ik zei dat ik die niet besteld had, zeiden ze dat die dan voor een andere klant was die tegelijkertijd met mij de RME had besteld. Van dat soort acties zakt m'n broek af hoor. Erg geïnteresseerd naar je klant toe ben je dan.

Maargoed.. als je eenmaal de RME hebt, vergeet je dat soort acties ook weer hoor, maar op het moment zelf komt het raar over.

Origineel geplaatst door Riekoes
Mocht je hem bij De Dijk bestellen, blijf er dan wel achteraan zitten als het je te lang duurt. Ik heb er een paar maanden op moeten wachten, zonder dat zij een duidelijk antwoord konden geven waarom het zo lang duurde. Ik heb met hun, zoals met wel meer muziekwinkels, sterk het idee dat ze liever de hele dag in de winkel aan het pielen zijn met nieuwe spulletjes dan dat ze hun klanten willen pleasen en het idee geven dat ze er echt mee bezig zijn om het "probleem" op te lossen. Laatst werd ik ook weer gebeld met de mededeling dat de houten zijkantjes voor de RME gearriveerd waren. Toen ik zei dat ik die niet besteld had, zeiden ze dat die dan voor een andere klant was die tegelijkertijd met mij de RME had besteld. Van dat soort acties zakt m'n broek af hoor. Erg geïnteresseerd naar je klant toe ben je dan.

Maargoed.. als je eenmaal de RME hebt, vergeet je dat soort acties ook weer hoor, maar op het moment zelf komt het raar over.

Bedankt voor de info :biertje:

Status
Please reply by conversation.
Back