Ik zoek een Moog Voyager RME

Status
Please reply by conversation.
ik kom hier nog even op terug.
2 weken terug heb ik een rme besteld voor 1799 en een paar keer specifiek aangegeven dat ik de versie 3 wilde hebben, met de 7 geluidbanken. volgens de dijk werd ie nieuw besteld bij de leverancier (dus geen winkelvoorraad) en was het de laatste versie.
helaas bleek na levering (duurde iets meer dan een week) dat het toch gewoon versie 2.6 was.
de dijk ging het nazoeken en ik heb ook zelf met de leverancier gesproken die met het verhaal kwam dat ze 2 versies leveren, ook met het oog op de live-muzikant, die dan goedkoper uit is en toch geen 7 banken met presets nodig heeft.
wat mij betreft een commercieel lulpraatje om een draai te geven aan hun eigen gekloot.
op de moog site staat al enkele maanden dat de rme 'as of now' geleverd wordt met versie 3.
dat een importeur/leverancier nog oude voorraad heeft en ervoor kiest die niet te upgraden maar als zodanig te verkopen, kan, maar dat moet dan toch wel duidelijk gecommuniceerd worden. uiteindelijk kon ik de versie 3 voor een gereduceerde prijs kopen (ze zullen er wel eentje upgraden dan) zodat ik net zo duur uit was als bij sono ms in duitsland.
uiteindelijk lukt dat niet helemaal, kost het me 25 extra, moet ik ook nog de rme 2.6 terugsturen en op zich wil ik daar allemaal in meegaan, gewoon om een beetje begrip te tonen en alles een beetje leuk te houden. (uiteindelijk heb ik heel duidelijk afgesproken dat ik een rme met versie 3 kocht, voor 1799 en ik zou ook mijn poot stijf kunnen houden.)
je zou dan denken dat een leverancier even een stap harder doet om te zorgen dat er binnen no-time een versie 3 geleverd wordt, maar nee hoor. van de week, werd dinsdag gezegd, maar nu is het nog niet duidelijk en het is toch al vrijdag.

ik ben echt benieuwd hoe de dijk dit uiteindelijk gaat oplossen en aanpakken en hou jullie op de hoogte.

ok, het blijkt nu dus dat ik m terug zou moeten sturen naar de leverancier, alwaar de upgrade zou worden ingebouwd, waarna de rme weer terug zou komen.
dit, omdat er geen goede voorraad is en die komt pas half januari. dat gaat mij allemaal te lang duren.
de rme gaat dus weer terug naar de dijk (die daar overigens geen probleem van maakte, zodat je kan stellen dat die de zaak gewoon goed afhandelen)

Origineel geplaatst door Leo
zodat je kan stellen dat die de zaak gewoon goed afhandelen)

als ik tenminste vlot mijn geld teruggestort krijgt.

dingen zijn ook niet altijd wat ze lijken. ik kocht iets bij studio de dijk in alkmaar, kreeg een pakket met factuur van new tech in den haag en toen ik m op het afgesproken adres terugbracht, stond ik bij tach&tally voor de deur.
als er zo met bv's gehusseld wordt, kan ik me voorstellen dat er af en toe een verkeerd versienummer wordt doorgegeven.

Origineel geplaatst door Leo
als ik tenminste vlot mijn geld teruggestort krijgt.

dingen zijn ook niet altijd wat ze lijken. ik kocht iets bij studio de dijk in alkmaar, kreeg een pakket met factuur van new tech in den haag en toen ik m op het afgesproken adres terugbracht, stond ik bij tach&tally voor de deur.
als er zo met bv's gehusseld wordt, kan ik me voorstellen dat er af en toe een verkeerd versienummer wordt doorgegeven.

Ik zal studio de dijk maar even laten maar de Moog komt er !!

Gegroet,
dvdyck

ik heb m nu bij sono ms in duitsland besteld. kerstaanbieding. 1900 euro + 25 verzendkosten. versie 3.
(toch echt aan te raden, de versie 3. of een oude kopen en upgraden. de field upgrade schijnt er nog niet te zijn.)

Met Studio de Dijk heb ik ook weinig positieve ervaringen. Ik ben nu al maanden bezig over houten zijkantjes voor de Voyager RME. Slechte of geen communicatie, loze beloftes, niet op zaken terugkomen enz...
Volgens hun zouden deze verstuurd zijn maar heb deze nooit ontvangen. Ze zeggen iedere keer dat het opgelost zal worden maar er gebeurt niks! Heb nog even geduld... en dan....

Misschien heb ik wel net pech, waar ik wil dit wel even kwijt op dit mooie forum.

gr,
Jop

ik wil er even niet aan denken, even relaxen, maar ik heb mijn geld van de teruggebrachte rme nog niet terug. vanochtend had ik iemand aan de telefoon en ik zou teruggebeld worden, maar sindsdien doet de telefoon het niet meer.
ik begin m te knijpen.

Nou, ik zou toch wat hoger van de toren blazen... je moet helemaal niet met ze meegaan...
Ze moeten leveren wat ze je beloofd hebben en daarmee is de kous af.. ze gaan het geld maar pinnen voor je terwijl je in de winkel wacht!!!! Al die ondernemers hebben geen flauw benul hoe goed consumenten beschermt worden... sorry maar mij overkomt dit soort dingen nooit omdat ik gewoon niet met me laat sollen als het op aankopen/garantie/service of afspraken e.d. komt..

Succes!

Voer geen communicatie over de telefoon.. maar liefst aangetekende brieven of mail... heb je alles zwart op wit...
klinkt misschien overdreven allemaal, maar ik probeer gezeik altijd voor te zijn zeker als je het over grote bedragen hebt en bedrijven die niet bij je om de hoek zitten...

zo ben ik dus niet, ik ben zachtmoedig en goed van vertrouwen.
ik heb ook de neiging te zeggen dat je overdrijft. ik ga toch geen aangetekende briefwisseling met feedback of verspuy voeren als er iets niet in orde is met een apparaat?!

maar goed, je lijkt wel gelijk te hebben, in dit geval. een winkel met een bekende naam boven de deur is ook niet altijd wat het is. ondanks bevestiging van de heer jhimvan bemmel van new tech partners (staat op de factuur) of tach & tally (staat boven de deur in den haag) of studio de dijk (die ik had gebeld - doorgeschakeld dus) dat het geld was overgemaakt, is dat dus niet gebeurd. maar hij heeft even goed wel de rme aangepakt (en nog gekeken of alles erbij zat). de telefoon doet het sinds gistermorgen niet meer. toen had ik voor het laatst contact. iemand die eerst niet eens zijn naam wilde zeggen: 'gewoon, studio de dijk'. toen ik er naar vroeg. ik zou nog teruggebeld worden.
niks meer gehoord.

Studio 'de Dijk' bestaat alleen nog in naam en op internet. Het pand is verkocht en 'Dijkman Muziek' doet binnenkort zijn intrede in het West Frieze...
Als ik jou was zou ik toch ff beslag leggen op een andere duurdere synth als je weer eens naar Den Haag gaat, zoiets van: ''hmmwja, geen geld, nou dan neem ik die Poly-evolver wel ff mee ''.
Succes iig Leo :)

Succes ermee...
heb je een das rechtbijstand verzekering?
en anders even consumentenbond raadplegen in soortgelijke gevallen...

just in case...:eureka:

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
OOooooooooo knuppel!!!!

oww, dat is al lang geregeld.
knuppel is niet mijn favoriete oplossing; as je op elke oplichter een knuppel kapot moet slaan, hou je helemaal geen bos meer over.

Status
Please reply by conversation.
Back