• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mooie zooi !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jajaja, twijfelaartje gooit toch maar weer z'n CS6x in de verkoop. Het klavier van de K5000S is ook heel fijn ! En 50 euro eraf: 600 euro, inclusief handleing en Tools CD.

Korg Wavestation A/D. 350 euro. Goeie display. En mensen: INPUTS !! Gebruik 'm als VOCODER, laat je eigen audio meeWAVEen, desnoods als goeie EFFECTbak, kan allemaal (en dat kan dus allemaal niet met de Legacy Collection of met andere Wavestations). 325 EURO

Roland M-SE1. Stringmodule met de sounds van de SR-JV80 Orchestral kaart + Effects sectie. Heb je ook geen JV1080 of 2080 meer nodig ! 100 EURO

Korg MicroKontrol, lekker klein maar niet mijn ding (geen aftertouch). Dus ruilen tegen net zoiets maar dan met AT of 225 EURO

Ensoniq EPS16+ 16 bits Sampling Keyboard met geheugen uitbreiding (2 MB) en OEX-6sr output expansion.
Polyfone aftertouch ! 250 EURO

Alles in zeer goede staat en met handleiding, bezorging in Randstad en eventueel verder wat wilt u nog meer

Combikorting bespreekbaar, probeer eens wat !

Yamaha AN200 VERKOCHT, de DX200 is er nog !

Yamaha CS6x 600 EURO, inclusief originele handleing, originele Smart Media Card en originele Tools CD. In nieuwstaat !

Korg Wavestation A/D. 350 euro. Goeie display. Eet geen CPUs, dus geen aparte PC nodig ! En mensen: INPUTS !! Gebruik 'm als VOCODER, laat je eigen audio meeWAVEen, desnoods als goeie EFFECTbak, kan allemaal (en dat kan dus allemaal niet met de Legacy Collection of met andere Wavestations). 325 EURO

Roland M-SE1. Stringmodule met de sounds van de SR-JV80 Orchestral kaart + Effects sectie. Heb je ook geen JV1080 of 2080 meer nodig ! 100 EURO. 1 unit hoog, eet geen brood. Voor als je van sympho houd (of electrostabs)

Korg MicroKontrol, lekker klein maar niet mijn ding (geen aftertouch). Dus ruilen tegen net zoiets maar dan met AT of 225 EURO. Voor de kleinbehuisden onder ons. TIP, plak 'm onder je buro met een IKEA toestenbord uitschuiflade (6,95) !

Ensoniq EPS16+ 16 bits Sampling Keyboard met geheugen uitbreiding (2 MB) en OEX-6sr output expansion.

Alles in zeer goede staat en met handleiding, bezorging in Randstad en eventueel verder wat wilt u nog meer

Korg Wavestation A/D is geruild tegen eenstemmige achterneef.

Roland M-SE1. Stringmodule met de sounds van de SR-JV80 Orchestral kaart + Effects sectie. Heb je ook geen JV1080 of 2080 meer nodig ! 1 unit hoog, eet geen brood. Voor als je van sympho houd (of electrostabs). Allerlaatste prijsverlaging, ander gaat -ie in de kast voor het nageslacht: 99 EURO !! Dat betaal je alleen al voor de Orchestralkaarten !! Kijk eens hier voor de wavefroms en de patches: http://www.roland.co.uk/support/updates/M-SE1.pdf Alle strijkinstrumenten, slagwerk, Jupiter-8 strings ga zo maar door...

Yamaha CS6x 600 EURO, inclusief originele handleing, originele Smart Media Card en originele Tools CD. In nieuwstaat !

Korg MicroKontrol, lekker klein maar niet mijn ding (geen aftertouch). Dus ruilen tegen net zoiets maar dan met AT of 225 EURO. Voor de kleinbehuisden onder ons. TIP, plak 'm onder je buro met een IKEA toestenbord uitschuiflade (6,95) !

Update

Roland M-SE1 is VERKOCHT aan vers forumlid.

Dat gaat lekker vlot zo opeens! Haast u voordat ook de laatste weg zijn !

Zo, alles weer even netjes

Yamaha CS6x , inclusief originele handleing, originele Smart Media Card en originele Tools CD. In nieuwstaat ! 600 EURO of ruilen tegen CS6R (rack dus) met bijleg.

Korg MicroKontrol, lekker klein maar niet mijn ding (geen aftertouch op de toetsen, wel via controller knoppen en schuiven). Dus ruilen tegen net zoiets maar dan met AT of 225 EURO. In nieuwstaat met doos en alle toebehoren. Voor de kleinbehuisden onder ons: TIP, plak 'm onder je buro met een IKEA toestenbord uitschuiflade (6,95) !

Ensoniq EPS16+ 16 bits Sampling Keyboard met geheugen uitbreiding (2 MB), bak diskettes met samples en programs en OEX-6sr output expansion (die kom je haast niet tegen ! Polyfone aftertouch ! 250 EURO.
De Output expansion is ongebruikt, de EPS16+ is optisch iets minder: een malloot heeft het woord ENSONIQ van de achterzijde weggepoetst en er zit een schroeiplekje op een van de toetsen. Ook maakt het modulationwheel geen voole slag naar voren (wel naar achter) daa moet ik nog even naar kijk. EPS16+ zonder expansion 150 EURO. MIT DEUTSCHEN GEBRAUGSANWEISUNG GEPRINTED VOM NET.

Bezorging in Randstad en eventueel verder wat wilt u nog meer

Hopperdeschop ! CS6x, EPS16+ en MicroKontrol (waarvoor reeds serieuze belangstelling is, dus al een beetje gereserveerd!)

Korg MicroKontrol heeft ook een nieuw baasje gevonden........... Dus blijft over:

Yamaha CS6x , inclusief originele handleing, originele Smart Media Card en originele Tools CD. In nieuwstaat ! 600 EURO of ruilen tegen CS6R (rack dus) met bijleg.

Ensoniq EPS16+ 16 bits Sampling Keyboard met geheugen uitbreiding (2 MB), bak diskettes met samples en programs en OEX-6sr output expansion (die kom je haast niet tegen!) Polyfone aftertouch ! 250 EURO.
De Output expansion is ongebruikt, de EPS16+ is optisch iets minder: een malloot heeft het woord ENSONIQ van de achterzijde weggepoetst en er zit een schroeiplekje op een van de toetsen. Ook maakt het modulationwheel geen volle slag naar voren (wel naar achter) daa moet ik nog even naar kijken. Als ik 'm gefikst heb komen er wel een paar kwartjes bij ! EPS16+ zonder expansion in deze staat: 150 EURO. MIT DEUTSCHEN GEBRAUGSANWEISUNG GEPRINTED VOM NET. Reeds interesse getoond !

Heu ! Er is een Ueber Mooie zooi thread bijgekomen! Daar kan ik niet tegen op, FLOU242 ! Nu ja, na 10153 views (echt) ben ik NOG STEEDS niet mijn CS6x met alles erbij en mijn ESQ16+ mit expander kwijt. Zal dus ook nicht mehr gebeuren. Op naar de andere 2handsspeurdersmarktplaatsexchangen dan maar. Joe kunt niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb. Een slotje graag:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back