Ik zoek, ik zoek, ik zoek.......

Status
Please reply by conversation.

Miniman

Stamgast
Wie helpt me uit de brand?

Ik zoek een voedingsstekker welke gebruikt wordt voor de voeding van een HD in een S3200XL. (zie foto)

Dit is de stekker welke aan de male stekker van de sampler wordt gestoken (dus niet aan de HD, die heb ik wel)
Wie heeft er nog ééntje liggen?

Bvd,
Martij

Er staat toch hoop ik geen copyright op die foto (of hand)? :D

Ik had in je thread gelezen dat deze stekkers in mac's voorkomen, maar ik heb geen arsenaal aan oude pc's waar ik dit soort dingen uit kan halen. Op m'n werk heb ik wel de SCSI-connectoren, maar deze voedingsstekkertjes weer niet.

Ik zal Matrixxx is vragen.

Thnx Mikemix!

Doe hem maar de groeten, hij heeft overigens ook recent een S3200XL gescoord
en zat met het zelfde "probleem".

Succes.

Matrixxx heeft nog niet wat gevonden, helaas!
Ben vanochtend nog bij de Conrad geweest, maar ook helaas =(

Wie o wie weet welk type stekker dit is, waar deze te verkrijgen of heeft er wellicht zelf wat liggen.

Iemand ervaring met Voerman te Amersfoort? Deze zal ik maandag maar 'ns benaderen!

Ik had in je thread gelezen dat deze stekkers in mac's voorkomen

Hele oude dan misschien? Ik heb hier nog een sloop-8600 staan, maar die heeft ze niet. Daar zitten al de standaars stekkers in.

Is dit niet toevallig de 0.156" header die ook door bijvoorbeeld door Blacet gebruikt wordt?
Zoja, als je een leverancier in Nederland vindt, dan hou ik me aanbevolen, ook voor de male versies...

Attachments

• conn.jpg
    conn.jpg
    6,2 KB · Bekeken: 82
Origineel geplaatst door etaoin
Hele oude dan misschien? Ik heb hier nog een sloop-8600 staan, maar die heeft ze niet. Daar zitten al de standaars stekkers in.

Is dit niet toevallig de 0.156" header die ook door bijvoorbeeld door Blacet gebruikt wordt?
Zoja, als je een leverancier in Nederland vindt, dan hou ik me aanbevolen, ook voor de male versies...

Ik heb er eens 1 uit oude randapparatuur weten te scoren voor mijn S6000 toendertijd (is dezelfde).
Als je wat weet te vinden dan hou ik mij ook aanbevolen, altijd handig.

Ik ben niet zo'n kenner op het gebied connectoren, maar bedoel je hiermee de Pin-dikte, connectorbreedte of hartafstand tussen de pennen?

Betreft die hartafstand tussen de pennen kan dat nog wel 's kloppen (0.156" is 0.39624cm), ik heb net gemeten en kom idd op bijna 0.4cm.

Maar dan kan bijgaande link wel 'ns de goeie zijn; http://www.flipperwinkel.nl/winkel/index.html?target=dept_60.html&lang=nl

Ik ben niet zo'n kenner op het gebied connectoren, maar bedoel je hiermee de Pin-dikte, connectorbreedte of hartafstand tussen de pennen?

Hartafstand inderdaad. Gebruikte raster op de print. Ik heb een hele stapel printplaten van Ken Stone liggen waar allemaal zo'n 0.156" connector op moet (met bijbehorende stekker dus). Vandaar dat ik ook nog op zoek ben naar setjes. Schijnen vrij makkelijk te krijgen te zijn in de VS, maar zijn volgens mij hier niet gangbaar.

Status
Please reply by conversation.
Back