[Break Bits] Live trackje

ja lekker trackie, ik kan dit wel waarderen.... rauwer dan rauw zal ik maar zeggen :)

De bas mag van mij wat meer op de voorgrond (iets meer laag-mid erbij bv.)
en bij die krush-beat mag je op een gegeven moment wel een lekkere felle zetten wat mij betreft...

het blijft nu een beetje hangen in het krusty gebeuren ;)

verder lekkere groove! :okdan:

Zo...ik moet weg dus ik knal hem nog even omhoog.

thx voor je reply trigg....tis moeilijk om als je inspiratie hebt(wat er snel uit moet :)) en je maakt live een trackje ook nog zorgen dat alles lekker in de mix ligt.
Anyway oefening baart kunst.

}:| :doei:

:slotje:
Om naarte luisteren , geen pretje.:(
Maar met beeldmateriaal erbij zo het wel meer tot z,n recht kunnen komen.

:mexico:

Vette track...
live recordings zijn nooit geperfectioneerd maar rocken des te harder..

en beeld materiaal? wat heeft dat met geluid te maken..
hollywood ik zie aan je naam al dat je hier niks te zoeken hebt..

Origineel geplaatst door bassio
en wat lees je uit mijn naam ?

geen idee,
je hebt in elk geval geen hollywood ster allures...
maar je zou best commercieel kunnen zijn..
maar goed.. wat vind je van z'n track?

sorry , ik kan het niet mooi vinden . nu ben ik echt niet van de cleane geluidjes , maar dit vind ik te .
maar het zou idd zo in een documentaire kunnen passen , onder wat schokkende beelden of zo iets dergelijks .(in my humble opium )
misschien dat een wat betere bassline het wat lekkerder had gemaakt in mijn oren .

sorry , ik kan het niet mooi vinden . nu ben ik echt niet van de cleane geluidjes , maar dit vind ik te .
maar het zou idd zo in een documentaire kunnen passen , onder wat schokkende beelden of zo iets dergelijks .(in my humble opium )

zijn jullie muzikanten of buisgekluisterde tmf kijkertjes die hier proberen geaccepteerd te worden?
ik had wel een iets proffesionelere mening verwacht..
dit gaat meer over tv dan over muziek...
je kan ook respect hebben voor live recorded music..
verander je naam anders in telekids..

misschien dat een wat betere bassline het wat lekkerder had gemaakt in mijn oren .

Oke.. maar ik maak geen muziek met beelden in me achterhoofd. Muziek moet tot zn recht komen zonder beeld.

verwar nou niet teveel .
ik zou dit niet opzetten als een lekker muziekje , daar waardeer ik het niet genoeg voor .
maar muziek in b.v. docu's of films kan dan opeens tot zijn recht komen .

Denk aan een break in een setje ;)

Ow dit vind ik wel grappig hoor. Maar mist wat laag. Dus probeer miss. te layereren met een lage sound. Geeft meer impact. Verder misschien wat meer variatie in de drums. Ik denk dat dat soort dingetjes (timing, opbouw, spanning) een track hot or not kunnen maken. Moeilijk, maar het is wel zo. Het lukt mij ook bijna nooit.

R

Origineel geplaatst door Michael U

hollywood ik zie aan je naam al dat je hier niks te zoeken hebt..

Origineel geplaatst door Michael U

zijn jullie muzikanten of buisgekluisterde tmf kijkertjes die hier proberen geaccepteerd te worden?
ik had wel een iets proffesionelere mening verwacht..
dit gaat meer over tv dan over muziek...
je kan ook respect hebben voor live recorded music..
verander je naam anders in telekids..

:gaap: Gessellig

Back