kawai k1m kaart

Status
Please reply by conversation.

bliepbliep

music - non stop
ik ben op zoek naar een kaartje die in mn kawai K1m past, jeweetwel zo'n ding met samples erop.

een lege kaart is ook goed maar het liefste een volle ;)

wat het precies voor type kaartje is weet ik niet. ik kan het nergens vinden, alles dat ik weet is dat er een card-slot op mn kawai zit.

alvast bedankt. over de prijs worden we het wel eens denk ik.

E-J

Re: kawai k1m kaart

Origineel geplaatst door bliepbliep
wat het precies voor type kaartje is weet ik niet. ik kan het nergens vinden, alles dat ik weet is dat er een card-slot op mn kawai zit.

Kawai DC-8 Ramcard

Re: Re: kawai k1m kaart

Re: Re: kawai k1m kaart

Origineel geplaatst door Neon Vomit
Kawai DC-8 Ramcard
Dc-16 kan volgens mij ook, maar die dc kaartjes vinden is hetzelfde als een speld in een hooiberg zoeken.
Ik zoek er ook nog een.

Wat ik me afvroeg:

Een Kawai K1M heeft preset patches.

*heeft hij daarnaast nog lege ruimte intern voor eigen patches?
*kan je de preset patches overschrijven?
*zoja, kan je de factory presets terug oproepen?

Ik heb een midifile gevonden die sysex commando's bevat. Blijkbaar moet ik gewoon die midifile (in winamp of Logic ofzo) afspelen met de K1M op de juiste instellingen en is het in orde. Bedankt. Dat is van belang voor mij bij de aankoop. Nu weet ik dat ik over de originele settings heen kan prutsen, en als ik het niet leuk vind dan reset ik het ding gewoon. Mijn goede presets schrijf ik dan wel op een papiertje :).

Waarom denk je dat er hier geen interesse voor een K1M is? Het lijkt me voor zijn geld toch wel een leuke? Of zijn de mogelijkheden om eigen geluiden te creëren en moduleren zo beperkt dat het eerder een sample keyboard is (nuja zonder keyboard dan bij de K1M :D)?

Status
Please reply by conversation.
Back