• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer MAQ16/3 analog sequencer , Oberheim Matrix-1000 (witte versie)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

THM

Book of MOOG Revelations
Spijtig voor mij maar ik moet deze te koop aanbieden (wegens een grote modular die in aantocht is !!!! :okdan: ):

* Doepfer MAQ16/3:

=> hoef ik wellicht niet voor te stellen: 3x16 stappen ANALOG sequencer, incl. CV/Gate én MIDI in & outs, heleboel functies, incl. fel begeerde recentste O.S. versie 3
=> perfect werkend, incl. originele manuals
=> EUR 450

* Oberheim Matrix-1000 (witte versie)

=> bekende vette analoge synth module van Oberheim, 200 user presets en 800 (!!) factory sounds (maakt samen 1000), incl. MIDI
=> perfect werkend, incl. originele manual
=> witte versie, geen gebrom en volledig stabiel, supervet geluid
=> EUR 325

noot: liefst afhaling (regio Kortrijk, België) - mag eventueel cash betaald worden bij afhaling
versturing bespreekbaar, maar afhaling = voorrang (sorry maar ik had nog niet zo lang geleden - volledig buiten mijn verantwoordelijkheid om - heel slechte ervaringen met pakjesfirma bij de verkoop van mijn Supernova II)

...en beide toestellen samen voor maar EUR 725

...maar natuurlijk ook los te koop (mail of pm me uw prijs)

MAQ16/3: EUR 440
Matrix-1000: EUR 320

samen: EUR 725

OK dan maar: Matrix-1000 voor EUR 300.
Absolute bodemprijs (ik ga heus niet meer lager, sorry); in perfecte staat en met originele manual.

Doepfer MAQ16/3 : EUR 435

Oberheim Matrix-1000: EUR 300

PICT2291.jpg

Doepfer MAQ16/3 : EUR 425 - laagste prijs

Oberheim Matrix-1000: EUR 300

oh ja: samen weg voor 715 EUR

:biertje:

OK dan maar gewoon bieden... :confused:

n i e m a n d ?????
bieden maar...

Doepfer MAQ16/3: 410 EUR

Oberheim Matrix-1000: 295 EUR

samen voor 690 EUR - koopje !!!

Matrix-1000 is gereserveerd.

Doepfer MAQ16/3 voor 410 EUR !!!

OK beide zijn verkocht aan vraagprijs - aan de nieuwe eigenaars: Matrix-1000 betaling wordt morgen gecheckt & item wellicht nog verstuurd; Doepfer MAQ16/3 ophaling zaterdag 15u30-16u00 is OK
aan de bijna 1000 overige viewers: dank maar te laat & mijn geduld werd toch nog beloond !!!

mods gooi maar dicht !!! :verkoght: :verkoght: :slotje: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back