nognie (maar theeft wel iets)

Rubmanation

Cheers mate!
Laatst is een x mijn synth gecombineerd met modplug. Eerst een ritme opgebouwd in modplug. Dat laten afspeeln Dan grotendeels wat geimproviseerd qua spel v/d synth (Korg Ea-1). De bruikbare stukken eruit geknipt en bewerkt naar smaak.

Ik vind hem stiekem wel vet maar hij is qua opbouw bes wel matig.
Iemand feedback over hoe ik hem goed kan uitbouwen?Tis nl. zeer welkom..
Ik zal hem er ook als .it-tje bijzetten, voor degen die beschikken over een tracker.

Attachments

• nognie.mp3
    666,8 KB · Bekeken: 74
20x gedownload, maar geeneen heeft er commentaar....*zucht*
Ik moet een beetje feedback hebbe jongens, ik ben nog eignlijk nog gwoon een noob hoor...helemaal qua opbouwen uitbouwen v/e track.

Hee Rub!

Je kan wel merken dat het donkerder wordt in de polder. Pfff...donker man. Ik krijg de asociatie met soldaten en geweren. Zoals het nu klinkt (bedoel nu even niet de geluidskwaliteit, daar heb ik omheen geluisterd :))zou het prima in een computergame (denk ik, ik speel nooit computerspelletjes hahaha) of spannende film kunnen. Als dit echt als track bedoeld is, heb je een heel mooi intro te pakken. Lekker doorgaan man!

MZZL

Re: nognie (maar theeft wel iets)

Origineel geplaatst door Rubmanation

Iemand feedback over hoe ik hem goed kan uitbouwen?Tis nl. zeer welkom..

naar mijn gevoel mag je hem uitbouwen met wat variatie bv door eens een break maken, thematjes invoeren of op zn mint iets te doen. graaf in jezelf en zoek het verhaal dat je probeert te vertellen.

als dit begin een verhaal was zou ik het interpreteren als:

ik stond ergens in een duister boerengat, gelegen naast de haven, op een bus te wachten.
THE END

ten 1e erg bedankt voort luisteren, mono en jazzman!
tis idd een duistere stukkie muziek. polder-rage... nieuw genre (gheghe)

tis mij ook nog niet echt duidelijk welke kant ie op gaat; wordt het een volledige track gebasseerd op dat duistere patterntje? Of toch meer een andere slag erin.
maar misschien moet ik idd eerst mijzelf is afvragen wat diegene bij de bushalte in dat duistere boeregat van plan is....;) iig inspiratie opzoeken.
bedankt voor de tips en het commentaar zover...

Back