UAD flexi pak - Welke plug-ins zijn aanraders

Als puik alternatief is er natuurlijk veel keus t.o.v een uad.

De voxengo Marquiscompressor.
marquiscomp11.jpg

De urs fultec als tegenhanger van de Pultec van uad.
Fulltec-lg.jpg

De URS 1970 Classic Console Compressor Limiter, en de URS 1980 Classic Console Compressor Limiter die er nog aan zullen komen in vst formaat,nu wel al verrkijgbaar in rtas.

En de sonalkiss producten

t ziet er allemaal wel zeer nice uit...

benieuwd of de sound 'emulerend' ( als dit woord bestaat tenminste .... 8) ) zal zijn,
kan misschien een emulatie zijn, maar denk dat de uad toch nog die diepgang en warmheid zal geven tegenover deze...

zoals gezegd ben benieuwd, kzal er s naar uitkijken,

thnaks for the post ,

;)

Origineel geplaatst door Djorvin Clain
t ziet er allemaal wel zeer nice uit...

benieuwd of de sound 'emulerend' ( als dit woord bestaat tenminste .... 8) ) zal zijn,
kan misschien een emulatie zijn, maar denk dat de uad toch nog die diepgang en warmheid zal geven tegenover deze...

zoals gezegd ben benieuwd, kzal er s naar uitkijken,

thnaks for the post ,

;)

Geen dank graag gedaan super de boer.
Maare, waarom meer diepgang en warmheid?
Die urs plugins kicken ass, ik vind ze zelf vele malen beter dan de uad eq plugs.
Ze kosten ook veel meer, niet dat dat wat wil zeggen.

De uad heeft zelf geen aparte outputs, dus qua kleuring ben je geheel afhankelijk van de algoritmes,je audioengine en je eigen geluidskaart.
Het zijn gewoon vst's of dx plugs die op dsp runnen.

Ik zie de kaart meer als een besparing van cpu dan als een toevoeging qua geluid, want er zijn immers al vele alternatieven, zie mijn post.

Enfin, probeer de plugs eens uit :D

Origineel geplaatst door Nolet
Alleen de Phaser en TremModEcho is wel leuk. De rest is ruk!

Trouwens...

Ik vind eigenlijk sinds ik echt op amps aan het spelen ben alle V-amps, Pods etc. maar kut klinken.

Slaat nergens op...erg negatief geoordeeld.

UAD-1 maakt te gekke plug ins. De beste die er op dit gebied te krijgen zijn!!!

Aanraders: 1176LN & La2A & de delays klinken te gek!
Ook Dreamverb, ach eigenlijk is alles te gek, behalve over Nigel kan ik niet oordelen..want ik ben geen gitarist...

Origineel geplaatst door BoonDock
Slaat nergens op...erg negatief geoordeeld.

UAD-1 maakt te gekke plug ins. De beste die er op dit gebied te krijgen zijn!!!

Aanraders: 1176LN & La2A & de delays klinken te gek!
Ook Dreamverb, ach eigenlijk is alles te gek, behalve over Nigel kan ik niet oordelen..want ik ben geen gitarist...

je hebt duidelijk de hele post niet gelezen. Ik bedoel dat heel NIGEL ruk is. Behalve de Tremodecho en phaser.
Lezen...moeilijk enzo...

Back