tb303 stepswitch blijft hangen ?

hé, ik zei niet dat je hem het moest laten herstellen!

maar hij kan je zeker aan stepswitchen helpen!

ik doe alles ook zelf *D
heb hier eens stepswitches via dit forum gekocht, moest ik wachten op de post, en bleken ze een slechte kopie die harder in te drukken zijn en na 1 jaar faalden.
dan eens aan dnaab gevraagd of ie wil 25 stepswitchen bestellen (ook kopie, origineel wordt niet meer gemaakt).. en deze doen het nog steeds als nieuw... hij weet dan ook wel welke er goed zijn en welke niet :)

doe ermee wat je wil.. eventueel kan je er zelf ook bestellen, maar meestal is het heel duur per 2, 3...

Origineel geplaatst door mecanoiz
Ok de dustguard er uit gehaald probleem blijft.
De leds gan met momenten als een gek te keer. En soms slaat ie vast met de pitchmode led aan. Nu heb ik tijdens een werkend moment gezien dat D step switch in write / pitchmode constant op en af gaat. Ik zie het aan de de led en ik hoor het ook. Dus deze switch zal ik zeker mogen vervangen. Ook zit er geen led voetje onder de led van de start stop. Kan iemand mij dus een stepswitch of twee en zo'n voetje plus led bezorgen ?

Hmm, een vaag probleem. Het zou inderdaad aan die switches kunnen liggen, maar zeker weten doe ik het niet.

In elke standaard 303 zit er geen ledhouder onder de run led. Ik dacht, dat Roland dat gedaan had, omdat er op dat punt geen ruimte voor zo'n houder was.

Ik heb hier de originele switches liggen, dus geen low budget zooi en ook nog eens nieuwe. Als je hierin geinteresseerd bent, dan stuur me maar even een PB.

Boemtjak heeft deze gechecked en het is de cpu.
Wat er precies mee gebeurd is is niet duidelijk ?
Zou het toch aan die dustguard gelegen hebben ?
De enige persoon die nog een cpu heeft liggen is robin whitlle.
Maar die heeft hij alleen over voor een devilfish klant.
dat weer centjes gooien!

ja had ik al gezien maar geen enig idee van de prijs en de datum wanneer deze mod publiek gaat.
De maker heeft zo te horen weinig tijd. =(

:o:

blijkt dat olaf sinds vandaag weer wat gepost heeft op z'n site. diary 16.02.06
nog steeds buggy :r

Vergelijkbare discussies

Back