Virus TI desktop voor 1639 euro

Resonance

Turn up the reso!
TI DESKTOP SLECHTS 1639 EURO !!!

TI KEYBOARD SLECHTS 2199 EURO !!!

TI POLAR SLECHTS 2199 EURO !!!

AL ONZE PRODUCTEN WORDEN NIEUW IN DOOS GELEVERD MET FACTUUR EN VOLLEDIGE GARANTIE!

NOG VEEL MEER PRODUCTEN OP ONZE WEBSITE WWW.MUZIEKBOETIEK.COM TEGEN DE ABSOLUUT SCHERPSTE PRIJZEN VAN NEDERLAND!!!

WWW.MUZIEKBOETIEK.COM

Ziet er op het eerste gezicht niet echt uit als een betrouwbare tent.

Ow wacht.. DJ Ronnie koopt ook bij hun.

voor 1 euro meer, kun je wel bij een betrouwbare zaak terecht... Morel muziek Venendaal

Wat heb ik mijn dingetje dan 'goedkoop' :D dankzij i4-muzique !!!

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ziet er op het eerste gezicht niet echt uit als een betrouwbare tent.

Ow wacht.. DJ Ronnie koopt ook bij hun.

ik heb toevallig een aantal weken geleden mijn stanton draaitafels bij hun besteld, moet eerlijk zeggen dat alles keurig netjes en snel is afgehandeld! niets mis mee....en hun prijzen zijn gewoon lekker scherp :okdan:

Origineel geplaatst door maarten
ik heb toevallig een aantal weken geleden mijn stanton draaitafels bij hun besteld, moet eerlijk zeggen dat alles keurig netjes en snel is afgehandeld! niets mis mee....en hun prijzen zijn gewoon lekker scherp :okdan:

Da's goed om te horen. Maar waarom doen ze zo geheimzinnig over wie ze zijn? 't Kan aan mij liggen, maar ik zie nergens welk bedrijf er nou achter zit.

Mja.......ze hebben hem toevallig in hun assortiment..... 3 Virus modellen in 9 synths totaal.

Dan krijgen we nog de Fantom X6-X8 serie n dan blijven er nog 3 modellen over. Daarvoor is de Juno-D en 2 x de V-synth gekozen.

geen super inspirerend assortiment als je het mij vraagt.

Sinds wanneer moet een 'assortiment' inspirerend zijn??? :confused:
Dat een 'set-up' inspirerend kan werken, ben ik mee eens, maar uiteindelijk moet die inspiratie uit jezelf komen... toch?

Ze verkopen maar een paar synthjes: prima! en aan een goede prijs: prima! Je moet toch zelf uitzoeken waar je je synths koopt... mooi he? kapitalisme! :geslaagd:

Origineel geplaatst door bigboom
Hier haal je de VIRUS TI voor maar 1547,-
Nergens goedkoper volgens mij....

Is wel 1903€ hoor (prijzen zijn ex-BTW en dus voor velen van ons niet van toepassing). Synthplanet is trouwens Piens en die staat toch niet echt bekend om hun 'scherpe' prijzen.

:doei:

citaat:
Origineel geplaatst door bigboom
Hier haal je de VIRUS TI voor maar 1547,-
Nergens goedkoper volgens mij....

Is wel 1903€ hoor (prijzen zijn ex-BTW en dus voor velen van ons niet van toepassing). Synthplanet is trouwens Piens en die staat toch niet echt bekend om hun 'scherpe' prijzen.

Check your facts voordat je begint te blaten:

Prijs : EURO 1278.51
BTW : 21% = EURO 268.49
Totaal : EURO 1547

Origineel geplaatst door Danny

Weer een uitspraak gebaseerd op dikke lucht:

Je hebt 1 Access VIRUS TI DESKTOP toegevoegd aan jouw winkelkarretje !

Prijs : EURO 1278.51
BTW : 21% = EURO 268.49
Totaal : EURO 1547

De prijzen zijn gewoon incl 21% (Belgie) BTW.

Eerst even lezen en Piens staat wel degelijk bekend om hun scherpe prijzen maar ook om hun redelijk zwakke service/support.

Edit Verslagen door bigboom......maar zijn punt is ook duidelijkl. Niet zomaar reageren als je iets vermoed.......

Jongens jongens: ik blaat niet (hoogstens blaffen :) ).

Check onderaan hun pagina de rechtse hoek: staat duidelijk

ONZE PRIJS 1573.55 EUR ex. BTW

En dat is ook wat je betaalt : klik op "bestel" en je krijgt volgende

Product Merk : Access
Product Type : VIRUS TI DESKTOP

Priis excl. BTW : 1573.55 Euro
BTW : 330.45 Euro

Prijs incl. BTW : 1904.00 Euro
Verzending : 23 Euro

Totaal : 1927.00 Euro

:geslaagd:

Dus hold your horses en bekijk de site eerst eens een beetje grondiger.

Ik weet niet waar jij die getallen vandaan haalt, maar het lijkt erop alsof er in belgie andere prijzen worden genoteerd? Geen idee, ik kan hem dus gewoon bestellen in NL voor 1547 euro inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Sorry maar ik heb ze een maand geleden ofzo aan de telefoon gehad en de prijs die ik noem klopt gewoon. Verder krijg ik de prijzen en berekening die jij post echt nergens tevoorschijn.

De prijs is gewoon de prijs die er staat.

Dus inclusief BTW. Iemand hier van het forum heeft hem ook voor deze prijs gekocht.

Zoals je ook ziet is hun prijs ex. btw Prijs : EURO 1278.51

Origineel geplaatst door Danny
Jongens jongens: ik blaat niet (hoogstens blaffen :) ).

Check onderaan hun pagina de rechtse hoek: staat duidelijk

ONZE PRIJS 1573.55 EUR ex. BTW

En dat is ook wat je betaalt : klik op "bestel" en je krijgt volgende

Product Merk : Access
Product Type : VIRUS TI DESKTOP

Priis excl. BTW : 1573.55 Euro
BTW : 330.45 Euro

Prijs incl. BTW : 1904.00 Euro
Verzending : 23 Euro

Totaal : 1927.00 Euro

:geslaagd:

Dus hold your horses en bekijk de site eerst eens een beetje grondiger.

Back