Ableton 5 + reason 3 probleem

dunic

yes
Hallo,

Als ik Live5 draai en ik wil via rewire Reason3 op een kanaaltje toewijzen, dan blijven elke keer als ik Reason aanzet m'n noten hangen uit m'n midikeyboard! Alleen al met het opstarten! Ik heb op dat moment nog niks aan reason toegewezen.

Zodra ik reason weer afsluit, is het probleem weer verholpen. Ik kan bij Reasons instellingen niks vinden, en bij ableton ook niet, en bovendien ben ik nog aardig een midiot...

is dit een bekend probleem? Of wat zou ik fout kunnen doen?

oke misschien is dit wel een vraag die je liever niet wil beantwoorden ( indien ) ....

but uuummm.....

do I smell crack ?

als je beiden aangekocht hebt zou dit toch geen probleem mogen vormen, bij mij toch niet...
ik ga je spijtig genoeg niet kunnen helpen man,

good luck,

mscl grts,

ik heb dit in het verleden gehad met Reason en FL Studio. Het volgende kan misschien helpen:

Reason uninstallen en Live uninstallen... dan Live installen en dan weer Reason installen... of precies andersom

Ik snap het ook niet helemaal altijd maar af en toe willen dit soort acties nog wel eens helpen... bij mij in ieder geval wel

Zit er geen panic button in reason of ableton waarmee je een reset over alle midi devices stuurt?

-C-

Back