Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mikemix
Mietje![]()
Kerstinkopen wordt ook niks.....gaat nog net een doosje eieren in......
Origineel geplaatst door vinnieq
Ja, Paaseitjes. Maar hoezo mietje ? Ik heb van die grijs met oranje voor m'n 303/606 en ook voor m'n PG800 en dat staat eeeeenig bij mijn blauw met gele Roland Jack. Dat jack gaat waarschijnlijk wel weg want ik moet een wel heel ernstige ziekte krijgen wil dat ooit nog gaan passen.

Origineel geplaatst door rombraz
Wat mietje moet klappen hebbenmoet je ff doorgaan zo
![]()
voor 800 euro voor een tb is een beetje bescherming wel gewenst..
loser
Maar effe serieus. Zo'n tasje beschermt alleen tegen stof en niesbuien. Het plastic is zo dun dat het echt geen tikje tegenhoudt of dempt. Het riempje is ook heel iel en omdat een 303 of 606 zo licht is (zonder batterijen) glijdt het geheel zo van je schouder. En het riempje is ook niet lang genoeg om 'm kruiselings over de borst te hangen zonder zwaar voor lul te lopen (ook al staat er 'Roland' op). En een adapter past er ook niet in. Koop dan zo'n klein fotokoffertje met schuimrubber bij Mediamarkt of zo. Ben je voor 25 euro klaar. Kun je je adapter, batterijen en kabels kwijt en heb je iets dat echt beschermt. En je kunt er vast wel een Roland sticker opplakken 
Origineel geplaatst door vinnieq
Oops kennelijk een gevoelig plekje geraaktMaar effe serieus. Zo'n tasje beschermt alleen tegen stof en niesbuien. Het plastic is zo dun dat het echt geen tikje tegenhoudt of dempt. Het riempje is ook heel iel en omdat een 303 of 606 zo licht is (zonder batterijen) glijdt het geheel zo van je schouder. En het riempje is ook niet lang genoeg om 'm kruiselings over de borst te hangen zonder zwaar voor lul te lopen (ook al staat er 'Roland' op). En een adapter past er ook niet in. Koop dan zo'n klein fotokoffertje met schuimrubber bij Mediamarkt of zo. Ben je voor 25 euro klaar. Kun je je adapter, batterijen en kabels kwijt en heb je iets dat echt beschermt. En je kunt er vast wel een Roland sticker opplakken
![]()

Origineel geplaatst door rombraz
Wat mietje moet klappen hebbenmoet je ff doorgaan zo
![]()
voor 800 euro voor een tb is een beetje bescherming wel gewenst..
loser
Origineel geplaatst door crx303
Shit, ik wilde de mijne nou net voor een dikke prijs gaan aanbieden![]()