2 Virus B vraagjes

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Ik heb nog een vraagje.. Ik kan het volume van de audio input niet regelen.. Waar vind ik dat?
Ik wil hem harder :D .. hetgeen erin komt staat veel te stil

OSC Vol? Nee man, je moet in het Effectsmenu onder 'Input Global' de 'Boost' verhogen. :geslaagd:

dat de koptelefoon ruist is normaal, een van de onderdelen waarop ze bezuinigd hebben om ons een vette synth voor een koele prijs te leveren als ik me niet vergis...heb er ergens 's iets over gelezen, maar waar dat weet ik bij god niet

enne novation lekkerder laag dan de virus? heb een tijdje een nova gehad maar heb daar nooit zulk lekker laag uit kunnen halen als de virus, maar goed mss ligt dat aan m'n sounddesign skills

Origineel geplaatst door Sly Dog
OSC Vol? Nee man, je moet in het Effectsmenu onder 'Input Global' de 'Boost' verhogen. :geslaagd:

Dat kan ook, maar de het knopje OSC VOL Heeft als voordeel dat je eraan kunt draaien :P

Aan die parameter kun je trouwens ook een LFO toewijzen.

Ik vind het wel vreemd dat je geen input patch kan maken van scratch.. Ik bedoel, je moet steeds verder bouwen met een bestaande patch. Raar... :confused:

nee dat hoeft niet, je kan gewoon een init patch pakken en daaraan de input toewijzen volgens mij in je effectsmenu, maar weet het zo ff niet uit me hoofd moet je ff in de manual kijken

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Ik vind het wel vreemd dat je geen input patch kan maken van scratch.. Ik bedoel, je moet steeds verder bouwen met een bestaande patch. Raar... :confused:

^ Dit staat zo in de handleiding ..

Back