Welke sequencer gebruiken ism VIRUS TI desktop?

cruise control

Nieuwkomer
Ik was tot voor kort een logic 5.5 gebruiker en maakte enkel van softsynths gebruik.

Nu heb ik mij een Virus Ti aangeschaft (vond hem te vet om te laten liggen in de winkel).

Nu is mijn vraag welke sequencer (logic, cubase, nuendo, sonar?) ik het best gebruik zodat ik optimaal de Virus Control kan gebruiken.

En hoe stel ik die dan juist in om er geluid uit te krijgen?

Greetz cruise control

Bedankt voor de reacties,

heb nog een vraagje ivm de bekabeling: mijn midi-keyboard gaat met midi kabel nr de MIDI IN op de virus en de virus is met usb geconnecteerd met mijn pc.

Moet ik nog iets aansluiten om geluid uit bv. cubase te krijgen?

leip dat je zo veel geld uitgeeft als je dr nog niks van weet

help die jongen liever met een antwoord in plaats van een van jalouzie stinkende reactie man.

Elke sequenser gaat wel werken, je moet ff proberen welke het best werkt voor jou! :)

Sja ik zeg het toch, alleen met softsynths gewerkt tot nu toe (bv. atmosphere, v-station).

daarom dat de TI interessant is omdat je die als VSTi kan gebruiken

"In principe" kun je elke VST capable sequencer host gebruiken (incl. Logic 5.5 pc), de sequencers die ik noemde zijn iig. "supported" en "recommended".

Ik heb hem ook wel in Logic 5.5 aan de gang gekregen, als deed hij wel een beetje raar. Verder heb ik gelezen dat de multichannel mogelijkheden (meerdere bussen, auxen, etc) een beetje buggy werkt en dat dat te maken heeft met de VST specs die in Logic 5.5 achterlopen t.o.v. courante/recente sequencers op de PC (cubase sx3.1, live 5.0.2).

Ik ga hem vanavond voor de gein eens in Renoise gebruiken ;-)

Cheers,
Joost.

Geen midi out

Geen midi out

Als ik op mijn midi-keyboard (via virus) noten speel, zie ik wel midi out beweging, alleen geen midi out, dus ook geen geluid

Kan iemand me aub helpen?? denk niet dat dit een groot probleem is, alleen ken ik de instellingen van nuendo (heb die maar gekozen) totaal niet.

Back