Potmeters gone wild!

Ethereal

Instant Fuck-up
Ok, ik heb dus nu een SU-700, alleen daar zijn 3 potmeters een eigen leventje aan het leiden.. (Endless)
Kan eraan zwiepen wat ik wil, maar ze geven eigenlijk bijna random messages door! Erg onhandig in live-situaties natuurlijk...

Is hier zelf wat aan te doen? Of moet ik de hele potmeters laten vervangen?
Enneuh.. Is dit ook zelf te doen? Of zeg je van breng het spul alsjeblieft naar een muziekzaak...

Graag tips :okdan:

Bekend probleem, potmeters moeten worden vervangen, als je niet een klein beetje handig bent met solderen zou ik het lekker door iemand anders laten doen, want het is een aardige klus.

Volgens mij heet het ding waar jij het over hebt een *encoder* en niet een potmeter. :eureka:

Origineel geplaatst door Hanz
Volgens mij heet het ding waar jij het over hebt een *encoder* en niet een potmeter. :eureka:

Ghehe, zolang die 'encoders' het binnen afzienlijke tijd maar weer gaan doen want dit is live niet echt handig =(

Damn, dat suckt wel aardig.. Heb het ding net van iemand gekocht, maar dit had ie me er niet bij verteld..
Hopen dat ie gaat reageren op mijn mail! Toch weer een kostenpost van rond de 75 euries...

Back