soldier-nl
Ingeburgerd
eyz allemaal
kzal me ff netjes voorstellen..
Ik ben Ömer, 16 jaar en ik woon in Zwijndrecht. Ik produce hip-hop beatz en dat doe ik al zo'n jaartje. In die jaar tijd heb ik veel samengewerkt met underground rapartiesten in en buiten het land en heb o.a. beatz geproduceerd voor de album van een Finse rapper. In het begin deed ik dit voor lol, maar laatste tijd begint mijn hobby uit te groeien tot een soort van passie
Het is zover gekomen dat ik mijn eigen domeinnaam heb gekocht, namelijk www.soldierproductionz.com , maar ik ben op dit moment met de lay-out bezig.
Ik maak mijn beats met Fruity Loops 5.1 Producer Edition en gebruikt daarnaast nog Goldwave en Sony Acid 4.0 .
Ennu verder, ja, buiten het feit dat ik muziek maak, voetbal ik nog en speel games enz....
Voor degenen die naar mijn muziek willen luisteren ; www.soundclick.com/soldierproductionz
ennu, fette forum btw !!
kzal me ff netjes voorstellen..
Ik ben Ömer, 16 jaar en ik woon in Zwijndrecht. Ik produce hip-hop beatz en dat doe ik al zo'n jaartje. In die jaar tijd heb ik veel samengewerkt met underground rapartiesten in en buiten het land en heb o.a. beatz geproduceerd voor de album van een Finse rapper. In het begin deed ik dit voor lol, maar laatste tijd begint mijn hobby uit te groeien tot een soort van passie
Het is zover gekomen dat ik mijn eigen domeinnaam heb gekocht, namelijk www.soldierproductionz.com , maar ik ben op dit moment met de lay-out bezig. Ik maak mijn beats met Fruity Loops 5.1 Producer Edition en gebruikt daarnaast nog Goldwave en Sony Acid 4.0 .
Ennu verder, ja, buiten het feit dat ik muziek maak, voetbal ik nog en speel games enz....
Voor degenen die naar mijn muziek willen luisteren ; www.soundclick.com/soldierproductionz
ennu, fette forum btw !!