M-Audio Fasttrack

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Morgen ontvang ik een Fasttrack van de postbode.
Iemand ervaring met de M-Audio Fasttrack? Werkt die goed met ProTools M-Powered?
Heeft die kaart een lage latency voor plugins? (op pc) (hoeveel? in ms) Isie USB 1.1 of 2.0?
... Ik vind geen antwoorden op mn vragen op de M-Audio website... De werkelijk latency achterhalen van een audiokaart die je niet hebt is eigenlijk toch niet zo eenvoudig =(

Bedankt, Mede-Trackers :biertje:

in de handleiding staat dat ie usb 1.1 is. latency weet ik niet, hangt er natuurlijk ook vanaf hoe snel je computer is en wat je instellingen zijn ;)

ga er maar vanuit dat het als je computer maar snel genoeg is geen probleem zal zijn, want je kan er ook je gitaar mee door de effecten heenhalen, en als er iets raar speelt is het gitaar met latency ;)

Ok bedankt :) Afwachten maar.....
... Maar de latency hangt af van je drivers hoor... Steek je een Yamaha SW1000xg in een PIV v 10.000GHz, dan zal je laagste latency steeds 28ms zijn...

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Ok bedankt :) Afwachten maar.....
... Maar de latency hangt af van je drivers hoor... Steek je een Yamaha SW1000xg in een PIV v 10.000GHz, dan zal je laagste latency steeds 28ms zijn...

ja ook inderdaad, maar de hele serie m-audio delta drivers bijvoorbeeld geeft de mogelijkheid om tot de 64 samples te gaan. dat kan mijn computer dan echt niet meer aan, tenzij ik hem sneller zou maken ;)

ik geloof dus dat bij m-audio de ondergrens meestal bepaald zal worden door je computer ipv door de driver.

Back