V-station

DJ Stimpy

Stamgast
De V-station kost bij Thomann nog maar 58€???
Klopt dit wel, zo weinig?
Dan komt hij zeker op men kerstlijstje!

Re: V-station

Origineel geplaatst door DJ Stimpy

Lijkt me wel te kloppen... anders even bellen van tevoren :) Bij Music Store Köln staat 'ie nog voor 195, misschien keilt die ook wel binnen een paar dagen omlaag.

hehe, ff bellen
Mijn Duits is schitterend trouwens :erm:

Dat is echt een koopje! Er is ook een leuke soundbank voor: "Synthology" zitten echt bruikbare presets in!!
Trouwens de Vanguard is ook niet zo duur, kost ook maar 69,99 euro.

Ik heb mijn V-station een paar jaar geleden gekocht voor 75 euro (ook bij Thomann). Daarna is de prijs weer gestegen. Geen idee waar die prijsschommelingen vandaan komen...

Waarschijnlijk heeft iemand een LFO aan die prijs gehangen. :dubbel:

Dat ie een stukje goedkoper is komt waarschijnlijk ook omdat het een download versie is zonder cd, staat namelijk tussen haakjes:

Novation V- Station, (download version without CD) SoftwarePlug-In Version of K-Station, virtual-analog, 8 Voices,12-Band-Vocoder, komplete Midi-Transmission, Audio Input,400 Presets, Effects: Reverb, Delay, Distortion, Phaser,Enveloped Filter and EQ, VST Plug-In for PC, Audio UnitPlug-In for Mac

Maar dat maakt niet zoveel uit natuurlijk, het gaat uiteindelijk om de vst die je krijgt en je krijgt altijd de nieuwste versie, techical support enz.

8)

Attachments

• novation_vstation_vstplugin_pimx_159990.jpg
    novation_vstation_vstplugin_pimx_159990.jpg
    12,5 KB · Bekeken: 101
Het was wel degelijk een CD hoor!
Wel eentje die ze zelf hebben gebrand. Want er staat niets officieels op ofzo. Er zit enkel een papier van novation bij. Maar het is dus de laatste versie en zo is het allemaal legaal.

Origineel geplaatst door musica
Ik heb mijn V-station een paar jaar geleden gekocht voor 75 euro (ook bij Thomann). Daarna is de prijs weer gestegen. Geen idee waar die prijsschommelingen vandaan komen...
ooit (ongeveer een jaar gedele) waren Electribes 188
nu 229

.... ik bedoel maar

Het was wel degelijk een CD hoor!
Wel eentje die ze zelf hebben gebrand. Want er staat niets officieels op ofzo. Er zit enkel een papier van novation bij. Maar het is dus de laatste versie en zo is het allemaal legaal.

Ja op die manier kan het ook natuurlijk, maar krijg je er ook extra soundbanken bij?

Nee, zonder extra soundbanken.
Enkel de originele.
De software voor de bass station staat ook bij op de cd maar daarvoor had ik wel geen code gekregen =(

jep! kopen dusch! ik heb geloof ik 50 of 60eur betaald en alleen al "strings1" met een beetje meer filter erop is het helemaal waard. wel irritant is dat de poly echt op 8 begrensd is, net als bij de real thing, wat hard kan gaan als je dubbelt en lekkere jazzakkoordjes speelt

Nu nog 29 bij Thomann.
http://www.thomann.de/be/novation_vstation.htm
Nog een jaartje of twee wachten en ze geven er nog geld bij ook.

Jeuz, en dat voor de boxed versie.

Suggereert misschien dat er een nieuwe versie op stapel staat bij Novation en de oude er nu snel uit moeten? De prijs van NI FM7 is destijds ook ingestort vlak voordat FM8 uitkwam.

Zou een soft versie van de Supernova II niet erg vinden.
Als die een beetje gunstig geprijsd is iig.

Dollarkoers

Nu nog 29 bij Thomann.
http://www.thomann.de/be/novation_vstation.htm
Nog een jaartje of twee wachten en ze geven er nog geld bij ook.

Potverdomme... en een maand geleden bestelde ik um bij Thomann en toen was ie nog 45 euro, wel de boxed version inderdaad.

Maar ach, waar hebben we het over? Een te gekke VST voor dat geld. Gister toevallig nog mee zitten pielen. Lekker geluidje.

Zijn er voor de V-station ook nog andere (K/V-station) te verkrijgen?

Back