Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Lawtji
Ik lees de revieuws van de Emu Planet Phatt, en de helft zegt dat et slecht spul is en de ander goed. Iemand ervaringe mee hier?
Voor hoeveel heb jij em dan gekocht?
Average Price van paypal (via sonicstate) is 300 usd
kan em kopen voor 180, vind je dit een mooie prijs hiervoor?
K maak trouwens HipHop ja.
. De andere emu roms vind ik veel interessanter.Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik zou ook even kijken naar de mo'phatt. De uitgebreidere versie van de planet phatt. Die gaan ook voor en prikkie.
De polyfonie op de mo'phatt is verdubbeld (64 i.p.v. 32), meer rom samples (32mb i.p.v. 8!), je kunt in een mo'phatte module andere roms uit de proteus 1000/2000 reeks stoppen. Dat gaat met de planet phatt niet. Er zijn meer filter typen (50 ipv 32) etc.
Voor wat betreft mijn mening over de geluiden in de phatt: ik vind ze niks. De andere emu roms vind ik veel interessanter.
Weet jij geen goeie 2dehands synth site?

Ja ik hoor veel mensen zegge dat de geluide brak zijn, maar sommige zegge dat et nix is als je geen hiphop/rap maakt,
en de mo'phatt ligt tog wel een stukje duurder, volgens sonicstate gemiddeld rond de 450. Maja mischien heb ik geluk, weet jij geen goeie 2dehands synth site?