Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 13 december 2005 #1 MD recorder met fatsoenlijke mic input mag ook!
Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 14 december 2005 #2 Bedankt voor alle reacties, de mensen die ik nog niet terug heb gemailed, komt goed! Toch wil ik mijn verzoek een beetje aanscherpen, ik heb dus al een MD recorder alleen zonder mic in... ...ik werk momenteel met een Prefer MB8 preamp en eigenlijk zou ik het liefst zoiets willen!! Dus een BATTERY POWERED PORTABLE MIC PREAMP voor een niet al te gekke prijs... Thanks!
Bedankt voor alle reacties, de mensen die ik nog niet terug heb gemailed, komt goed! Toch wil ik mijn verzoek een beetje aanscherpen, ik heb dus al een MD recorder alleen zonder mic in... ...ik werk momenteel met een Prefer MB8 preamp en eigenlijk zou ik het liefst zoiets willen!! Dus een BATTERY POWERED PORTABLE MIC PREAMP voor een niet al te gekke prijs... Thanks!
Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 15 december 2005 #3 Ok, ik heb nu een Prefer MB8 geleend en dit ding doet precies wat ik wil, ik ga er nu proberen zelf eentje te bouwen. Deze thread kan dus op ps. Thanks voor alle snelle reacties, echt cool!!
Ok, ik heb nu een Prefer MB8 geleend en dit ding doet precies wat ik wil, ik ga er nu proberen zelf eentje te bouwen. Deze thread kan dus op ps. Thanks voor alle snelle reacties, echt cool!!