triton versus triton studio

The Apreggiator

Ingeburgerd
hallo gasten

kunnen jullie mij vertellen wat nu de grote verschillen zijn tussen een

triton pro en een triton studio 76

ik ben overigens op zoek naar iemand die een ruil zou willen maken met mijn roland fantom s 88
met srx complete orchestra.

greetz ap:)

Triton Xtreme bevat Valveforce technologie, waar mee je sounds kan bewerken tot zeer aggresieve attacks, of tot zeer warme akoestische sounds :) Denk dat dat het belangrijkste is

edit: LOL niet goed gelezen, wel de triton studio dan, ik weet dat die verkrijgbaar is met CD drive, hij heeft een aantal usb ports (stuk of 4 ofzo?) aan de achterkant verder kan ik niet echt direct verschillen noemen :)

Laatst gewijzigd:
De pro is eigenlijk een classic triton met 76 toetsen. De studio is de nieuwere generatie triton. Een 76 toetsen versie van de studio zou dus volgens deze denkwijze "studio pro" moeten heten :)

Verschillen:
Polyfonie - classic 62, studio 120 (dynamisch, 60 standaard, 60 extra verdeeld over expansion boards en de piano samples)

Rom samples - classic 32MB, studio 48MB, maar dat verschil zit m in een "ingebakken piano uitbreidingskaart" a 16 MB
Presets: classic 256 programs en cobis, studio 1536 van elk
Expansion slots: classic 2, studio 7
Studio heeft een harde schijf

Bij de studio zijn wat meer uitbreidingsmogelijkheden. Zoals mLan, CDRW.

Er zullen misschien wel meer verschillen zijn, maar dit zijn de meest opvallende die ik gevonden heb in de specs.

thanks voor de info jongens

hey mister kwok geeft u toevallig geen les in toetsen spelen?:)

Back