papier mache
Ingeburgerd
heel leuk.... ben je een week iedere dag bezig geweest om je korg es-1 sample voor sample vol te programmeren, en allerlij nummers te maken en dan net als je je realiseert "hey ik moet maar ns een backup maken" maar nog zo stom bent om nog eventjes één beatje aan je .es library toe te voegen, dan gebeurt het..... korg geeft error aan, en de smartmedia lezer van je laptop zegt dat het kaartje onleesbaar is en ($%&*#@!!!)geformatteerd moet worden.
en dan het allerleukste: ik was nu net tot heel laat opgebleven omdat ik van alles aan het voorbereiden was voor morgen (eigenlijk vandaag) en nou net morgen heb het werk op mn kaartje extreem hard nodig
weet iemand hoe je alsnog data op een of andere manier van een smartmedia kaartje kan halen om em daarna te formatteren? (desnoods beschadigde data)..... snelle reacties zijn heel erg welkom.
en dan het allerleukste: ik was nu net tot heel laat opgebleven omdat ik van alles aan het voorbereiden was voor morgen (eigenlijk vandaag) en nou net morgen heb het werk op mn kaartje extreem hard nodig
weet iemand hoe je alsnog data op een of andere manier van een smartmedia kaartje kan halen om em daarna te formatteren? (desnoods beschadigde data)..... snelle reacties zijn heel erg welkom.