korg es-1..........help

papier mache

Ingeburgerd
heel leuk.... ben je een week iedere dag bezig geweest om je korg es-1 sample voor sample vol te programmeren, en allerlij nummers te maken en dan net als je je realiseert "hey ik moet maar ns een backup maken" maar nog zo stom bent om nog eventjes één beatje aan je .es library toe te voegen, dan gebeurt het..... korg geeft error aan, en de smartmedia lezer van je laptop zegt dat het kaartje onleesbaar is en ($%&*#@!!!)geformatteerd moet worden.

en dan het allerleukste: ik was nu net tot heel laat opgebleven omdat ik van alles aan het voorbereiden was voor morgen (eigenlijk vandaag) en nou net morgen heb het werk op mn kaartje extreem hard nodig :(
weet iemand hoe je alsnog data op een of andere manier van een smartmedia kaartje kan halen om em daarna te formatteren? (desnoods beschadigde data)..... snelle reacties zijn heel erg welkom.

GetDataBack voor FAT32. Die voor NTFS heeft bij mij een complete schijf van 200gb terug weten te toveren. Thing is, data recovery van flash media is vrijwel hetzelfde als die van gewone harddisks, alleen zijn flash media vaak anders geformatteerd (FAT16).

Zoek eens op "data recovery" op www.download.com of pci_filerecovery.exe < (gratis) in Google, laat die er maar eens op los. Van deze programma's zijn er vrijwel geen gratis, maar als je data op die schijf je wat waard is is de aanschaf al snel goed.

bedankt voor jullie reacties, ik had idd ook al in paniek al gezocht overal enzo maar het werd gewoonweg te laat.... ondanks het verlies is mn optreden toch nog wat geworden, iig weet ik nu wat te doen als zo een kaartje weer niet reageert :)

Back