Moog the Source goed aan de prijs

dee source kon je toch vergelijken met de liberation,....
waarom istie soo duur ,...vanwege de öld"mogelijkheid van opslag ,...
en midicontrole ....want dat kan toch ...
ron :stupid :stupid

De Source heeft helemaal niks met een Liberation te maken.
Ik vind hem op veel punten nog toffer dan een Minimoog.
Hij ligt veel makkelijker in de mix en hij klinkt wat direkter en minder wollig.

hij steekt dus soundwise wel uit de mooghoek
geen knobbies ,..heeftie wel ok cc controle mp ????

de moog the source is in mijn oren en voor mijn gevoel de gibson les paul onder de synthesizers. lekker scherp en rauw, of toch behoorlijk vol. een heerlijke synth, ondanks z'n goedkope toetsenbord. bediening is ok en geluid is top.
bieden vanaf 1500 euro? ik moet er niet aan denken, maar recent heb ik wat veilingen in de usa gevolgd (er loopt er nog 1) die tot mijn verbazing zonder probleem rap opliepen naar 1250, 1425 en zelfs 1550 (deze was met midi) dollar.
de source is ondanks het regelmatige aanbod op ebay us (1 per week zo ongeveer) blijkbaar hot.

ik heb er net 1 weggedaan voor een stuk (een heel stuk) minder dan 1500 euro ;)
het moet ook wel gezellig blijven hè. (voor dat geld zou je bijna een andromeda kunnen kopen?!)

hij is trouwens hiernaast nog te bewonderen. ik loop er zo nog even langs. morgen is ie weg.

Up! Up! Up !

Up! Up! Up !

Dhr. Frank Smit is inmiddels nog een versnelling opgeschakeld. Sinds vandaag kan er op Ebay vanaf €_2.000 worden geboden op de Source in Amsterdam.

Ik begin nu eindelijk ook geïnteresseerd te raken ! Ik ga meespelen vanaf € 4.000. Mijn liefje begint al te glunderen, waarschijnlijk zal zij me weer gaan overbieden in de laatste seconden van de veiling. En krijg ik'm met Kerst kado.

Commentaar (geheel in de stijl van de aanbieder) overbodig. Het is tenslotte mijn geld. En morgen koop ik ook nog Slot Loevenstein.

Zou Smit trouwens ook gewoon geaccepteerd worden voor de aanvullende verzekering? Lijkt me nogal een riskant geval...

Origineel geplaatst door Leo
mijn klomp is gebroken. ik vroeg aan mijn vourw of ik mocht bieden (net vandaag een source weggebracht) en zei van niet, die is het gezeik ook zat.

Belachelijk ! Zo mag ik geen Eminent 310 in huis halen, waar bemoeien ze zich mee ;)

Re: Up! Up! Up !

Re: Up! Up! Up !

Ah joh, ik denk dat -ie 'm van z'n vrouw moet verkopen. Hij heeft haar wijsgemaakt dat -ie minstens tweeduizend kan opbrengen en zij, in haar hebberigheid gaat nu niet meer voor minder. Arme Frank. Maar zo blijft de Source wel in Huize Smit. Slimme Frank.

Origineel geplaatst door conso
Dhr. Frank Smit is inmiddels nog een versnelling opgeschakeld. Sinds vandaag kan er op Ebay vanaf €_2.000 worden geboden op de Source in Amsterdam.

Ik begin nu eindelijk ook geïnteresseerd te raken ! Ik ga meespelen vanaf € 4.000. Mijn liefje begint al te glunderen, waarschijnlijk zal zij me weer gaan overbieden in de laatste seconden van de veiling. En krijg ik'm met Kerst kado.

Commentaar (geheel in de stijl van de aanbieder) overbodig. Het is tenslotte mijn geld. En morgen koop ik ook nog Slot Loevenstein.

Zou Smit trouwens ook gewoon geaccepteerd worden voor de aanvullende verzekering? Lijkt me nogal een riskant geval...

op marktplaats staat een bod van 2000.
een vriend had de verkoper gemaild en kreeg antwoord van de bieder ;)
gisteren zaten we een beetje te lachen en ik had een bod van 10.000 geplaatst. ik heb toch maar niet bevestigd. er zijn al mensen genoeg die een hekel aan me hebben, daar hoeft frank ook niet bij.

Re: Re: Up! Up! Up !

Re: Re: Up! Up! Up !

Origineel geplaatst door vinnieq
Ah joh, ik denk dat -ie 'm van z'n vrouw moet verkopen. Hij heeft haar wijsgemaakt dat -ie minstens tweeduizend kan opbrengen en zij, in haar hebberigheid gaat nu niet meer voor minder. Arme Frank. Maar zo blijft de Source wel in Huize Smit. Slimme Frank.

Ja, nauurlijk. Dom, dom, dom van me. Ik ben aan vakantie toe zo blijkt maar weer eens.

Frank: :okdan:

Back