Track: Donkey Transport

schandalig hoe weinig lofuitingen je op deze track hebt gekregen als je het mij vraagt! Kan het zijn dat ik die harp ergens van ken?

lekker hoor... jazzy vibes... die triangel(?) vind ik heel magertjes klinken terwijl de rest zo vol klinkt... misschien vervangen door warme rhodes... errug lekker dit... is wat voor die jongen van mentalrecordings... zit ook op dit forum.. baseheadz heet ie geloof ik

bedankt :)

binnekort te horen op album van *: Blues Era

:D :D

terug serieus...
Nummer is electronisch gemaakt yep.. met samplers enzo he. ingespeeld met mpc pads & roland keys 8)

"heerlijk om naar te luistrn" .... hihi Das de bedoeling :P
"die triangel(?) vind ik heel magertjes klinken terwijl de rest zo vol klinkt" .... Vind ik ook.. wat EQen dus. Die triangle is een synth, daarmee datie zo mager klinkt misschien

Last edited by a moderator:
Ja, ik vinnem wel vet, lekker sfeertje..

Ik vind het geheel alleen toch nog een beetje kaal, ik mis hier en daar wat overgangsgeluiden...
elk themaatje volgt elkaar redelijk op.. voeg es een windje toe hier en daar! :eureka:

En het Rhodes-stuk wat op 3:16 komt vind ik nogal hard in de mix en een beetje onverwacht..
misschien dat een beetje volume verschil helpt, of begin het lijntje iets rustiger (haal bv. wat noten
weg) en maak hem later drukker....

Verder :okdan:

neeeeeeeej!!! die moet er ineens boem klets inkomen. ;) misschien een break van een kwart maat er net voor ofzo.. en hij staat zeker niet te luid. .......... vind ik :)
het is inderdaad de bedoelong om er nog een virus fluit en andere fratsen bij op te nemen maar ik ben nog steeds aan het wachten op een soundcard

Laatst gewijzigd:
idd relax muziekje..

maar ik vind ook dat die rhodes-shit er te hard inkomt. ik zou hem iets zachter doen, maar wel in 1 keer erin. dan komt het naar mijn mening meer als geheel over.

Back