Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door consequence
Uit een piano![]()
).Origineel geplaatst door consequence
Uit een piano![]()
bravoOrigineel geplaatst door razmatazz
Piano aangestuurt via een midi gitaar

? Wat bedoel je met sliden, het is een druk knop gitaar. ?Origineel geplaatst door razmatazz
Ik vind het wel interresant, een slidende piano, je krijgt er toch meer expressie door,al klinkt het natuurlijk wat onnatuurlijk.
Origineel geplaatst door dr.DRé
? Wat bedoel je met sliden, het is een druk knop gitaar. ?
.tja de midi, volgens mij gaat er iets fout bij mijn midi overdracht. bij mij zend hij maar een rij uit waardoor ik het niet kan gebruiken. als dit goed was geweest was het een pracht ding maar helaas het gaat niet gesmeerd. Dat is echt een droom om hem op mijn DX-7 te zetten. Ik heb net al een paar treads gelezen waar mensen graag zouden willen funken, slide, en pitchen, staddy glissen, pingen, enz. en afdempen maar dat gaat helaas niet. slag gitaar is ook niet echt mooi. ik heb het nou eigenlijk over de dingen die je echt zou kunnen gebruiken in een nummer en niet een geintje, en dat valt dan gewoon af, maar ik zal de komende week wel meer voorbeelden hier zetten wat echt leuk is en bruikbaar. (Ik kan niet voor iedereen spreken dus het slaat op wat ik representatief vind). wat wel mooi klinkt om niet al te negatief over tekomen is plukken en voelt gewoon echt goed aan en niet speelgoedachtig.Origineel geplaatst door Yoonchi
Ik ben toch benieuwd wat voor MIDI data dit ding naar buiten stuurt. Als het naast note, velocity en pitchbend ook portamento en andere parameters kan uitsturen is dit in combinatie met een JX-8P best wel gaaf te gebruiken, en stoer natuurlijk,.
Origineel geplaatst door razmatazz
Piano aangestuurt via een midi gitaar