• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Ruil] TR808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Ja jongens.......TR808 toch niets voor mij.....

BasicSystem gaat waarschijnlijk toch voor een 909, helaas want ik had de machinedrum graag willen hebben.

Dus bied ik de mijne aan. Op de Jena_mu6 manier.....niet te koop..............maar te ruil.

te ruil voor het liefst analoog spul, maar iets digi mag eventueel ook.

Ik weet wel wat een 808 doet op de markt dus hou het wel ff serieus a.u.b.

PB of mail me maar voor je aanbod.

je kan het geld toch ook meteen storten of overlaten maken dan gaat het een stuk beter, want wij beginnelingen hebben namelijk weinig te ruil... maar zeg eens hoeveel moet ie kosten

Wat kost een goede 808? Waarschijnlijk 800 Euro? Of 900 euro? Dus heb jij een apparaat wat rond de 750 euro dan kun je ruilen.. simpel... Toch?

aiaiai, dilemma ik wil zooo graag maar ik zou 'm tegen zoveel dingen moeten ruilen die ik heb dat ik niet veel meer overhoud.

Juno1, 606, 707, Korg ER1. kombineren naar wens en/of bijbetaling?

de rest van m'n setup kan ik echt niet missen.

Wil je 'm niet ruilen tegen een paar biertjes en een avondje met me stappen :)

nou jongens... niet zeuren... 900 euro dan mag je m meenemen... heb je nog een mooie analoge bak van rond die prijs staan dan liever ruilen dan geld... leef je uit! 808 is echt een geweldige bak !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back