Richtprijs aangeven in marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door richard2000
Wat ik dan weer niet snap, is dat de PC hardware, op de geluidskaart na dan, verwijderd is door de moderator omdat die dat niet mag verkopen hier

En daarmee is een advertentie gecreeerd waarin hij een stuk minder lijkt te willen geven voor die buitenboordmotor.

Origineel geplaatst door richard2000
Wat ik dan weer niet snap, is dat de PC hardware, op de geluidskaart na dan, verwijderd is door de moderator omdat die dat niet mag verkopen hier, daar maak je toch ook muziek mee, met een geluidskaart alleen kan je ook nix.:confused:
Als de marktplaats overstroomt met pcs (of cds) die in de aanbieding staan van mensen die niets met synthesizers te maken hebben en alleen maar het aantal bezoekers op deze site interessant vinden, dan ben ik benieuwd wat we er dan van vinden...
En alleen die geluidskaart.. als iemand geinteresseerd is in die kaart dan mail je er toch gewoon bij dat er ook nog een systeem bij staat... of die tip van maak een link naar een eigen site! :)

toch?

ik zeg:
DzlItem572.jpg

B U I T E N B O O R D M O D E R A T O R

*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep*pliep

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back