maxdox
rode peper en knoflook
ik verwachtte op z'n minst n uitvoering in goud, afgewerkt met diamantjes 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door vos_paul
Al die instrumenten die worden aangeboden met de toevoeging dat ze door een celeb zijn gebruikt ("deze vox gitaarversterker is van Kane geweest", "dit analoge beest is nog door Klaus f***ing Schulze zelf bespeeld" etc etc ad nauseum) is toch altijd grote volksverlakkerij. Ik begrijp niet dat mensen dat nog steeds proberen. En zelfs al zou het waar zijn, who cares???
Nee ik ben niet gefrustreerd![]()
Origineel geplaatst door RiSC
Dit is al de tweede keer dat dit ding te koop stond op eBay. De eerste keer, een week of 5 geleden, heb ik nog geboden. Iets van 1200 dollar, dit bleek te weinig - reserve not met. Ik vind dat ding ook niet echt veel meer waard. Zeker niet die 'buy now' price.
Origineel geplaatst door RiSC
Dit is al de tweede keer dat dit ding te koop stond op eBay. De eerste keer, een week of 5 geleden, heb ik nog geboden. Iets van 1200 dollar, dit bleek te weinig - reserve not met. Ik vind dat ding ook niet echt veel meer waard. Zeker niet die 'buy now' price.
Origineel geplaatst door Marijn
En ze zijn zeldzaam.
Origineel geplaatst door Leo
Toch een term die ik steeds lastiger te definiëren vind. Ik gooi er zelf ook wel eens mee, maar bv ook de midimoog kan je meerdere keren per jaar wel ergens kopen. is dat nou zeldzaam?
Origineel geplaatst door Marijn
of in de slaapkamer-studio van je buurjongetje tegenkomt is verwaarloosbaar.
Origineel geplaatst door Leo
ik weet niet wie er hier heeft lopen lullen, maar ik kom echt nooit in de slaapkamer van mijn buurjongetje!! echt niet!!

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
... totdat ik die reclamespot zag met Marco Borsato... Real gangsta

Origineel geplaatst door R-ond
u d8 toch nie fdat snoop en ons marcooo elkaar eg hebben ontmoet
datsort dingen reclame spots wordt gewoon gemaildt ofso,..ergens ander opgenomen ,...denkik zelfs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()