Midimoog van Snoop Doggy Dogg

ik verwachtte op z'n minst n uitvoering in goud, afgewerkt met diamantjes :stupid

Origineel geplaatst door vos_paul
Al die instrumenten die worden aangeboden met de toevoeging dat ze door een celeb zijn gebruikt ("deze vox gitaarversterker is van Kane geweest", "dit analoge beest is nog door Klaus f***ing Schulze zelf bespeeld" etc etc ad nauseum) is toch altijd grote volksverlakkerij. Ik begrijp niet dat mensen dat nog steeds proberen. En zelfs al zou het waar zijn, who cares???

Nee ik ben niet gefrustreerd ;)

nou, je zal verbaasd staan hoe celebrity werkt bij sommige mensen. valt me wel vaker op hier dat sommige mensen erg enthousiast worden van spullen waar een bekende nederlander of familie van aan heeft gezeten. ook 'beroemde' forumleden moeten soms toch een uitgerekt anusgevoel hebben, als je leest hoe ze soms benaderd worden.

deze midimoog is volgen mij al 2 of 3 keer voorbijgekomen op ebay de laatste maanden.

Dacht altijd dat rappers altijd alles huurde en niks van dat soort dingen kochten. zelfs ook de vrouwen.

ik kan me ook niet voorstellen dan snoop dog man van de straat en uit het "gangsta" leven

serieus op zo,n moog gaat spelen

lijkt mij eerder dat ie flink met geld gooit om een track voor hem te laten maken

maar goed ik kan het helemaal mis hebben natuurlijk en zit snoop misschien wel dag in dag uit aan z,n synthesizers te prutsen als een echte synth nerd zoals ik

Dit is al de tweede keer dat dit ding te koop stond op eBay. De eerste keer, een week of 5 geleden, heb ik nog geboden. Iets van 1200 dollar, dit bleek te weinig - reserve not met. Ik vind dat ding ook niet echt veel meer waard. Zeker niet die 'buy now' price.

Origineel geplaatst door RiSC
Dit is al de tweede keer dat dit ding te koop stond op eBay. De eerste keer, een week of 5 geleden, heb ik nog geboden. Iets van 1200 dollar, dit bleek te weinig - reserve not met. Ik vind dat ding ook niet echt veel meer waard. Zeker niet die 'buy now' price.

Was ie toen nog van een ongetrouwde Elton John ?

Origineel geplaatst door RiSC

In principe is een goede Midimoog meer waard dan een originele Minimoog Model D. Voor professionele studio's is het een ideale combinatie tussen het echte authentieke geluid en midi bediening. En ze zijn zeldzaam. Meestal gaan ze voor meer dan $2000. Dus dat je het ding voor 1200 dollar niet krijgt verbaast me niet, maar de vraagprijs van die kerel is ook te hoog.

Blijkbaar voegt de naam Snoop Dogg niet zo veel extra toe aan een synth. Meestal zijn het ook alleen live-instrumenten (dingen waar ze echt op gespeeld hebben, geen rack-equipment) van grote virtuozen die duidelijk meer opleveren dan de gangbare marktwaarde.

Nou ik denk niet dat een midimoog meer waard is dan een perfecte Model D.
Het blijft een Moog die niet meer orgioneel is.
Ik schat de waarde hier rond de 1800 tot 2000 euro.

Origineel geplaatst door Marijn
En ze zijn zeldzaam.

Toch een term die ik steeds lastiger te definiëren vind. Ik gooi er zelf ook wel eens mee, maar bv ook de midimoog kan je meerdere keren per jaar wel ergens kopen. is dat nou zeldzaam?

Origineel geplaatst door Leo
Toch een term die ik steeds lastiger te definiëren vind. Ik gooi er zelf ook wel eens mee, maar bv ook de midimoog kan je meerdere keren per jaar wel ergens kopen. is dat nou zeldzaam?

Dat is waar, zeldzaam is ook bijna niet te definiëren in de wereldwijde markt van tegenwoordig. Dat kan je eigenlijk alleen zeggen van apparaten waar er hooguit enkele tientallen van in omloop zijn en die niet meer nieuw gemaakt worden.

Wat ik bedoelde is: de kans dat je er één op de rommelmarkt of in de slaapkamer-studio van je buurjongetje tegenkomt is verwaarloosbaar.

Origineel geplaatst door Marijn
of in de slaapkamer-studio van je buurjongetje tegenkomt is verwaarloosbaar.

ik weet niet wie er hier heeft lopen lullen, maar ik kom echt nooit in de slaapkamer van mijn buurjongetje!! echt niet!!

maar je hebt gelijk. de wereldwijde markt, dat maakt dat echt zeldzaam bijna niet bestaat, als het ooit in serie uit de fabriek of werkplaats is gekomen.

Origineel geplaatst door Leo
ik weet niet wie er hier heeft lopen lullen, maar ik kom echt nooit in de slaapkamer van mijn buurjongetje!! echt niet!!

:D
michael jackson ook al niet

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
... totdat ik die reclamespot zag met Marco Borsato :D ... Real gangsta

u d8 toch nie fdat snoop en ons marcooo elkaar eg hebben ontmoet
datsort dingen reclame spots wordt gewoon gemaildt ofso,..ergens ander opgenomen ,...denkik zelfs

:r :gaap: :gaap: :gaap: :smeris:

Origineel geplaatst door R-ond
u d8 toch nie fdat snoop en ons marcooo elkaar eg hebben ontmoet
datsort dingen reclame spots wordt gewoon gemaildt ofso,..ergens ander opgenomen ,...denkik zelfs

:r :gaap: :gaap: :gaap: :smeris:

In dit geval hebben ze elkaar wel ontmoet... SnoopDogg was die dag in nederland voor zijn concert en toen hebben ze die commercial opgenomen...

Back