Mixer 16 kanaals

Status
Please reply by conversation.
voor minder heb ik een nieuwe

btw 12 kanalen is ook goed
zolang er maar minimaal 2 stereo in op zitten

Mijn Spirit Folio Lite gaat er redelijk binnenkort uit.
Staat is nagenoeg perfect. 1 manco: er ontbreekt een dopje van een input (is ooit bij een familiefeestje waarschijnlijk aan een plug blijven hangen - maar da's ook echt de enige keer dat íe buitenshuis gebruikt is). Verder dus geen krassen, geen krakende pots, niet gebruikt om te oversturen etc.

http://www.soundcraft.com/product_sheet.asp?product_id=83

tip voor de volgende keer.

zet in je eerste post al dat je iets onder de 200 euro in de buurt van vlissingen zoekt.

dan had ik je ook geen pb hoeven te sturen, en had ik me er ook niet aan hoeven ergeren dat je er niet op reageert.

Origineel geplaatst door Remmelt

zet in je eerste post al dat je iets onder de 200 euro in de buurt van vlissingen zoekt.

dan had ik je ook geen pb hoeven te sturen, en had ik me er ook niet aan hoeven ergeren dat je er niet op reageert.

Sorry vriend,

Had ik je ook kunnen melden ;)
Happy new year btw. FF meeten deze week?

MRTN

(OEI LOOP IK NU DE POST VAN RAMOONUS TE VERJANKEN?mET INFO DIE EIGENLIJK VIA PB MOET?)

Origineel geplaatst door Remmelt

Mackie Onyx 1620 is niks mix mee
maar is me gewoon te groot en te duur

en je woont niet echt in de buurt

Origineel geplaatst door Ramoonus
Mackie Onyx 1620 is niks mix mee
maar is me gewoon te groot en te duur

en je woont niet echt in de buurt

Dat zou je ook in een PB reactie kunnen zetten..

Erger me ook suf als ik geen reactie krijg :S

Origineel geplaatst door Ethereal
Dat zou je ook in een PB reactie kunnen zetten..

Erger me ook suf als ik geen reactie krijg :S

Gaan we persoonlijk worden ?: :D 8o)

Bericht door een moderator:
Aangezien Ramoonus blijkbaar geen zin heeft om antwoord te geven op opmerkingen in deze topic, maar wel op diverse manieren dringend richting mij heeft gecommuniceerd dat hij graag wil dat deze topic op slot gaat... vooruit dan maar weer... :confused:

Tip aan Ramoonus: neem de feedback die je mede-synthforummers je geven serieus.
Vermeld voortaan een maximum prijs en een maximum afstand vanaf je huis, als dat zo belangrijk voor je is...

Status
Please reply by conversation.
Back