Je sound is lekker voor zover ik dat kan beoordelen over pc speakertjes.
Die string/pad voegt niet echt iets toe en vind ik ook niet echt bij de sfeer van de track passen. Mischien kun je voor wat stabby'ere sounds kiezen. Korte, knallende geluiden, die nog meer drive in de track brengen.
het kan aan mij liggen, aan de slechte conversie van de mp3 of aan jou, maar op de een of andere manier vind ik die hi-hats erg 32kbps klinken. ze hebben een heel lelijk/scherp hoog.
voor derest vind ik dat je wel wat meer in de track mag steken. een baslijn zou niet mis staan.
of toch iets om het een beetje voller te laten klinken. maarja op een vette PA merk je dat toch niet echt. een goeie track met potentie een steengoeide track te worden.
Wow, dat knalt maar door.
Tja, ten eerste is het ook niet met ding. Te fucked up.Maargoed misschien ben ik ook gewoon een ouwel lul.
Vind je beat best goed en gaat lekker door.
De track in z,n geheek vind ik het wat 1 tonig.
Wel knap gedaan hoor!
Vind de hihats te hard gemixed, wordt allemaal wat stekelig aan mijn oren zo. Qua percussie mag er van mij ook nog wel wat meer gebeuren ergens in t mid/laag. Die conga sound ligt me ook niet zo, is wat statisch, misschien afwisselen tussen wat andere conga samples? Basslijn kan denk ik ook nog iets harder.
Er zit wel wat in, maar er kan nog wel wat aan gebeuren.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.