hoe vervang ik een disk drive van een triton?

The Apreggiator

Ingeburgerd
hee gasten is t vervangen van een diskdrive voor mijn triton pro x een groot probleem.
ik heb eensimpele nieuwe gekocht in de winkel maar ik weet niet of dat mogelijk is. maar ik begrijp er weinig van.

thanks

Re: hoe vervang ik een disk drive van een triton?

Origineel geplaatst door The Apreggiator
hee gasten is t vervangen van een diskdrive voor mijn triton pro x een groot probleem.
ik heb eensimpele nieuwe gekocht in de winkel maar ik weet niet of dat mogelijk is. maar ik begrijp er weinig van.
ik denk dat het bijna net zo simpel is als een drive in je pc zetten... ok, tenzij je dat ook niet echt beheerst nutuulk ;)

lijkt me niet zo'n super moeilijke klus, ff de boel losschroeven, power kabeltje en flatcable loshalen (ff goed onthouden hoe het eerst allemaal zat) zodat je het bij de nieuwe zonder problemen kan aansluiten... done :)

Korg al gebeld? Zou ik wel even doen.

Tegenwoordig heeft men niet meer zoveel geintjes wat betreft onderdelen van dat soort; vroeger wilde er nog wel eens een zeldzaam geval tussenzitten waar je beurs voor leegbloedde.

Wat je ook doet met openschroeven - pak de digitale camera erbij en maak een plaatje van elke stap; je zult er plezier van hebben als je 'm weer terug in elkaar moet zetten.

oh mijn god dat wordt natuurlijk helemaal niks!!!!!!!!!!!:confused: :stupid

Ik wil eventueel wel helpen hoor als je het zo somber inziet :D. Ik ben ook niet zo'n techneut, maar een diskdrive vervangen in een pc is me al eens gelukt ;)

Maar, informeer idd even bij Korg wat het handigste is en of er wel een standaard pc diskdrive in kan.

Back