[Hardcore] Anthem for New Years Eve

Hhhm, intro leuk gedaan met die belletjes. Vette kick en aardig melodietje. Klinkt iig naar meer.

Heej,
Meer laag in de kick, ik mis een ondertoon.....
De synth stab haalt wel leuke trukjes uit, zowel in sequence als modulaties! Dit soort trukjes mag je van mij ook wel in mate met de kick doen, na de derde keer dezelfde break met de opengaande release op de kick heb ik die wel gehoord, keertje pitch omhoog tijdens zo'n break maakt het alweer een stuk leuker..

Groeten Bruce

Kijk eens aan :)

Leuk intro. Verrassend. Klinkt heel lief en vrolijk
Vind alleen dat er nogal veel ruis in je track zit. Dat is wel jammer.
Verder zou ik toch net iets meer variatie in de track gooien en mist nog wat. Ik hoor nu eigenlijk alleen een kick en de lead. Door al die ruis hoor je niet of je die saw nou met die bliepjes gelayerd hebt of niet. En als je het wel gedaan hebt(wat ik denk) is het voor niks geweest want je hoort het helaas niet terug.

Vind hem verder wel lachen. Word er wel vrolijk van. zeer benieuwd naar meer (tracks)

Hey,

Als dit je tweede track is vind ik het zeer netjes, de intro is vrij creapy en daar hou ik erg van. Vooral dat duistere achtergrond geluid onder de belletjes is strak. De kick vind ik lekker, samen met de saw doet het me een beetje aan Tha Playah denken. De afmix is ook aardig, het lijkt alleen op het eind een beetje dof. Iig ga zo door met produceren!

Back