• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop : TB-303 met midi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
prijs aub.

Die van min 500 euro?

Een echte TB-303 is niet midi-gestuurd ...

Het is al een ouder toestel, maar daar bieden ze nog serieus geld voor.

Hij heeft een TB-303 staan (een echte dus), en hij heeft daar een midi-kit laten op bouwen zodat je m midi kan sturen.

Ik had er ook achter gevraagd om die te kopen, maar er is al iemand geweest en die heeft al 1.000 € geboden ...
Ik zou er niet meer willen voor betalen omdat ik het eigenlijk niet gebruik, maar ik had wel interesse om m te kopen omdat deze nog serieus wat geld waard kan zijn ...
Ik zie het meer als investering.

Greetz Bart !

Origineel geplaatst door Beatbrothers
Een echte TB-303 is niet midi-gestuurd ...

Het is al een ouder toestel, maar daar bieden ze nog serieus geld voor.

Een Tb-303 nog veel geld waard?

Ik kan ut me niet voorstellen....ik geef er 50 euro's voor...
en een tientje veur de benzien...

equate

Origineel geplaatst door equate

Een Tb-303 nog veel geld waard?

Ik kan ut me niet voorstellen....ik geef er 50 euro's voor...
en een tientje veur de benzien...

equate

Ik zal het doorgeven, maar ik denk niet dat m die voor 50 € gaat verkopen ... *D

Tis een collectors-item en daar betalen ze veel geld voor ...
Tja ... Kan ik ook niks aan doen ... 8P

Greetz Bart !

Ik snap het nog niet.

Hij wil er dus minimaal 1000 euro voor hebben voor een midified TB-303 of heeft ie nu een clone die ie verkoopt en nog een echte waarvoor een keertje 1000 euro geboden is?

Een echte TB-303 met MIDI, waarvoor al een keer € 1000,- geboden is, volgens mij. Beetje veel voor een verkrachte 303 IMO ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back