> Pnigin_III <

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Van het Naton R. front :D. (opgelet::niet ieders pakkie an deze klanken)

.......

Gemaakt (onder andere) met:
- Cubase SL (sequencer)
- Cool edit pro 2 (mastering)
- Geluids bronnen en - manipulaties: Diverse software synthesizers, waaronder de nieuwe Reaktor 5.1
- lame encoder (mp3 conversie).

.......

alleen 'save as':
download Pnigin nummer drie

(._p3 veranderen in .mp3 :biertje: )

Ik betrapte mezelf erop dat er een soort droevig gevoel zich over mij ontvermde tijdens het luisteren van het nummer=(
Als dat de opzet was van dit nummer is ie zeker geslaagd:L
Verder niet mijn type muziek.
Wel aparte sfeer creer je met je muziek, das knap.
:kroon:

Die synth vink een bietje suf maar het heeft daardoor idd wel een hoog melancoliqkc gehalte en das wel weer fijn. dus wat lul ik nou:) nee kvinttoch miscchien wat meer moduleren?
die rollende-tonnen-geluiden jummie!
mzzl

ja, bedankt voor de reaktie- inderdaad zat te denken een modulatie, ik weet ook dat het nu nogal op gelijk vlak blijft qua toonhoogte- maar ik probeer zo minimaal mogelijk te handelen (simpel houden) en toch een maximum expressie te krijgen. moeilijk. en het dient aangenaam te blijven voor me om te maken;

hou ik wel van .......
gewoon piano kopen en wegsmijten die computer..

Origineel geplaatst door sedahsays
...en waarom zit je dan opt synthforum?;)

ik bedoel dat het goed is gemaakt met weeinig middelen,eenvoud siert ......kan best een stukje voor piano worden ..

Maar ja kwet het synths heersen nu eenmaal8o) 8o)

..nap um wel8o) was plaagje ;) less is... en da klopt ook vaak, nie altijd

leuk te constateren dat jij wel een typisch eigen stijl hebt. je eigen geluiden en je bent nooit op zoek om een bestaande stijl of een grote artiest na te doen (of ik zou niet weten wat of wie dat zou moeten zijn) dat loont zich want het komt aook hier weer lekker verfrissend over.

die vervormingen in geluid die heb ik ook eerder gehoord dus die zulllen wel als zodanig bedoeld zijn?

het is dat je op een muzikale manier vindingrijk bent met allerlei variates en toevoegingen want anders zou ik met op den duur storen aan de starre tonaliteit in deze track. het zou beter zijn met een contrasterend middenstuk in een ander toonvlak denk ik.

Origineel geplaatst door VanHeckis
het is dat je op een muzikale manier vindingrijk bent met allerlei variates en toevoegingen want anders zou ik met op den duur storen aan de starre tonaliteit in deze track. het zou beter zijn met een contrasterend middenstuk in een ander toonvlak denk ik. [/B]

Helemaal mee eens.. dat starre dat komt doordat ik 'vroeger' :D zeer vrije muziek maakte en nu wilde ik alles in een rigide vorm gieten . (er zit nu nog wel iets in dat te verkeerd klinkt helaas) In elk geval dank voor 't luisteren..

klopt. Er wordt aan gewerkt. Maar .. rare effecten die net tegen de 'acceptatie grens' aanzitten , die wrijven, en toch uiterst gestyleerd zijn, daar ben ik gek op. Reeds. =)

Back